Hi @l.appelhof, goedemorgen en welkom op de Vodafone Community!
Als ik je bericht zo lees dan vermoed ik dat je sindskort een nieuw abonnement hebt bij Ziggo en gebruikt maakt van een nieuw klantnummer. Deze gegevens wil je graag koppelen aan My Vodafone, maar dat lukt niet omdat er nog een oud Mijn Ziggo account aan is gekoppeld. Klopt dit?
Zo ja, dan kan ik het oude Mijn Ziggo account loskoppelen zodat je vervolgens het account kan uitbreiden/samenvoegen met je nieuwe Mijn Ziggo gegevens. Om dit voor je in orde te maken heb ik wel wat aanvullende informatie van je nodig, zoals:
Naam contractant:
Adresgegevens:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
Gebruikersnaam My Vodafone/Mijn Ziggo:
Wil je deze informatie naar mij toesturen in een privébericht? Je kan mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Ik zie je bericht graag tegemoet.