1
Vraag
2
Reacties
I.appelhof

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw Ziggo abonnement koppelen aan My Vodafone

Goedemiddag,

 

Ons klantnummer van Ziggo is gewijzigd en ik wil deze koppelen aan myVodafone.

kunt u uitleggen hoe dit in zijn werk gaat?

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Bedankt voor jouw privébericht @I.appelhof! Bij deze heb ik je oude Mijn Ziggo account losgekoppeld van My Vodafone. Je kunt nu in My Vodafone het nieuwe Mijn Ziggo account koppelen. Heb je al een Mijn Ziggo account geregistreerd met een ander e-mailadres? Dan kies je voor het samenvoegen van de accounts. Indien er nog geen nieuw Mijn Ziggo account is geregistreerd dan kies je voor het uitbreiden van je account 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @I.appelhof 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Log in op je My Vodafone via de website. Dan zie je rechts boven in beeld je e-mail adres, klik daarop en klik op mijn account. En daar kan je dan je nieuwe Mijn Ziggo toevoegen. Je moet dan je nieuwe klantnummer opgeven en je verdere gegevens. Ik weet niet of je daar ook je oude account kan verwijderen, misschien dat daar @Cecilia naar kan kijken en je mee kan helpen. Die heb ik nu geroepen, ze is werkzaam bij Vodafone, en dan kijkt ze met je mee. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @l.appelhof, goedemorgen en welkom op de Vodafone Community!
 

Als ik je bericht zo lees dan vermoed ik dat je sindskort een nieuw abonnement hebt bij Ziggo en gebruikt maakt van een nieuw klantnummer. Deze gegevens wil je graag koppelen aan My Vodafone, maar dat lukt niet omdat er nog een oud Mijn Ziggo account aan is gekoppeld. Klopt dit?

Zo ja, dan kan ik het oude Mijn Ziggo account loskoppelen zodat je vervolgens het account kan uitbreiden/samenvoegen met je nieuwe Mijn Ziggo gegevens. Om dit voor je in orde te maken heb ik wel wat aanvullende informatie van je nodig, zoals: 
Naam contractant:
Adresgegevens:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
Gebruikersnaam My Vodafone/Mijn Ziggo:

Wil je deze informatie naar mij toesturen in een privébericht? Je kan mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Ik zie je bericht graag tegemoet.
 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Bedankt voor jouw privébericht @I.appelhof! Bij deze heb ik je oude Mijn Ziggo account losgekoppeld van My Vodafone. Je kunt nu in My Vodafone het nieuwe Mijn Ziggo account koppelen. Heb je al een Mijn Ziggo account geregistreerd met een ander e-mailadres? Dan kies je voor het samenvoegen van de accounts. Indien er nog geen nieuw Mijn Ziggo account is geregistreerd dan kies je voor het uitbreiden van je account 🙂

I.appelhof
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank je wel , we gaan hiermee aan de slag 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic