Hoi @Rocks
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Als je het niet kan vertrouwen, ga dan langs een Vodafone Winkel en vraag daar direct een nieuwe SIMkaart en dan heb je die ook gelijk in handen. Dan hoef je ook niet te wachten en ook niet in een situatie te zitten waarin je eventueel niet bereikbaar bent.
Er kunnen vele dingen zijn die dit probleem veroorzaken. Je ligt net op een plek met je toestel waar je niet, of bijna geen, bereik hebt. Daarvoor kan je je toestel zetten op 4G over Wifi, dat wil, binnen in huis, zeker een oplossing zijn. Het kan aan je toestel liggen, probeer je SIMkaart eens in een ander toestel en kijk of je daar dan wel bereikbaar mee bent.
De klantenservice kan niets anders dan je een nieuwe SIMkaart toezenden met de hoop dat het daar aan ligt. Begrijp dat je bereikbaar moet zijn, maar daar zijn veel factoren dat het een keer kan voorkomen dat je niet bereikbaar bent. Daarom is het zeker handig, om binnen in een pand, of woning, gebruik te maken van 4G over Wifi. En controleer ook even op de Netwerk pagina van Vodafone, misschien waren ze, of zijn ze nog, aan het werk met zendmasten, toevallig? Het kan!
Dus ik zou zelf eens kijken of 4G over Wifi werkt, dan moet je natuurlijk wel Wifi bereik hebben. En anders zou ik ook nog eens proberen om je SIMkaart in een ander toestel te stoppen en te kijken of je daar wel goed bereikbaar mee bent. En wil je sneller een nieuwe SIMkaart, ga langs een Vodafone winkel, dat is echt veel sneller. Gelukkig is het, daar mag ik dan vanuit gaan, al jaren goed gegaan, anders was je niet al jaren klant. Dat je deze keer niet bereikbaar was, maar wel moest zijn, is natuurlijk super vervelend, dat vinden ze bij Vodafone ook. Maar zoiets kan altijd gebeuren en gebeurd dan altijd op het moment dat je het niet wil.
Probeer bovenstaande eens en kijk of je dan wel goed bereik hebt en ik hoop dat het probleem hiermee is opgelost. Succes in ieder geval