Rocks
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Niet telefonisch bereikbaar zijn

Afgelopen nacht had ik bereikbaar moeten zijn voor werkzaamheden op de OK. Hiervoor heeft een collega mij een aantal keer proberen te bellen afgelopen nacht maar kreeg geen gehoor, terwijl ik dus geen oproepen had gemist. (Niet uit te drukken hoe vervelend omdat er iemand want die acute hulp nodig heeft).

Nu heb ik vanmorgen contact gehad met een medewerker van de klantenservice waardoor ik nu komende week een nieuwe SIM kaart opgestuurd krijg. Ik voel me hierin dus niet totaal gehoord daar gezien ik tot aanstaandemaandag bereikbaarheids dienst heb. Wie zegt mij dat dit komende dagen niet nog een keer gebeurd en dan kan het misschien heel anders aflopen op mijn werk... Ik ben al jaren klant bij Vodafone maar dit is toch echt bijzonder slechte service!!  

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9191Posts
  • 2925Oplossingen
  • 2006Likes

Hoi @Rocks 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als je het niet kan vertrouwen, ga dan langs een Vodafone Winkel en vraag daar direct een nieuwe SIMkaart en dan heb je die ook gelijk in handen. Dan hoef je ook niet te wachten en ook niet in een situatie te zitten waarin je eventueel niet bereikbaar bent.

Er kunnen vele dingen zijn die dit probleem veroorzaken. Je ligt net op een plek met je toestel waar je niet, of bijna geen, bereik hebt. Daarvoor kan je je toestel zetten op 4G over Wifi, dat wil, binnen in huis, zeker een oplossing zijn. Het kan aan je toestel liggen, probeer je SIMkaart eens in een ander toestel en kijk of je daar dan wel bereikbaar mee bent. 

De klantenservice kan niets anders dan je een nieuwe SIMkaart toezenden met de hoop dat het daar aan ligt. Begrijp dat je bereikbaar moet zijn, maar daar zijn veel factoren dat het een keer kan voorkomen dat je niet bereikbaar bent. Daarom is het zeker handig, om binnen in een pand, of woning, gebruik te maken van 4G over Wifi. En controleer ook even op de Netwerk pagina van Vodafone, misschien waren ze, of zijn ze nog, aan het werk met zendmasten, toevallig? Het kan!

Dus ik zou zelf eens kijken of 4G over Wifi werkt, dan moet je natuurlijk wel Wifi bereik hebben. En anders zou ik ook nog eens proberen om je SIMkaart in een ander toestel te stoppen en te kijken of je daar wel goed bereikbaar mee bent. En wil je sneller een nieuwe SIMkaart, ga langs een Vodafone winkel, dat is echt veel sneller. Gelukkig is het, daar mag ik dan vanuit gaan, al jaren goed gegaan, anders was je niet al jaren klant. Dat je deze keer niet bereikbaar was, maar wel moest zijn, is natuurlijk super vervelend, dat vinden ze bij Vodafone ook. Maar zoiets kan altijd gebeuren en gebeurd dan altijd op het moment dat je het niet wil.

Probeer bovenstaande eens en kijk of je dan wel goed bereik hebt en ik hoop dat het probleem hiermee is opgelost. Succes in ieder geval

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9191Posts
  • 2925Oplossingen
  • 2006Likes

Hoi @Rocks 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als je het niet kan vertrouwen, ga dan langs een Vodafone Winkel en vraag daar direct een nieuwe SIMkaart en dan heb je die ook gelijk in handen. Dan hoef je ook niet te wachten en ook niet in een situatie te zitten waarin je eventueel niet bereikbaar bent.

Er kunnen vele dingen zijn die dit probleem veroorzaken. Je ligt net op een plek met je toestel waar je niet, of bijna geen, bereik hebt. Daarvoor kan je je toestel zetten op 4G over Wifi, dat wil, binnen in huis, zeker een oplossing zijn. Het kan aan je toestel liggen, probeer je SIMkaart eens in een ander toestel en kijk of je daar dan wel bereikbaar mee bent. 

De klantenservice kan niets anders dan je een nieuwe SIMkaart toezenden met de hoop dat het daar aan ligt. Begrijp dat je bereikbaar moet zijn, maar daar zijn veel factoren dat het een keer kan voorkomen dat je niet bereikbaar bent. Daarom is het zeker handig, om binnen in een pand, of woning, gebruik te maken van 4G over Wifi. En controleer ook even op de Netwerk pagina van Vodafone, misschien waren ze, of zijn ze nog, aan het werk met zendmasten, toevallig? Het kan!

Dus ik zou zelf eens kijken of 4G over Wifi werkt, dan moet je natuurlijk wel Wifi bereik hebben. En anders zou ik ook nog eens proberen om je SIMkaart in een ander toestel te stoppen en te kijken of je daar wel goed bereikbaar mee bent. En wil je sneller een nieuwe SIMkaart, ga langs een Vodafone winkel, dat is echt veel sneller. Gelukkig is het, daar mag ik dan vanuit gaan, al jaren goed gegaan, anders was je niet al jaren klant. Dat je deze keer niet bereikbaar was, maar wel moest zijn, is natuurlijk super vervelend, dat vinden ze bij Vodafone ook. Maar zoiets kan altijd gebeuren en gebeurd dan altijd op het moment dat je het niet wil.

Probeer bovenstaande eens en kijk of je dan wel goed bereik hebt en ik hoop dat het probleem hiermee is opgelost. Succes in ieder geval

Bekijk in context

Rocks
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Topic kan gesloten worden.

Uitgelicht topic