1
Vraag
2
Reageer en help mee
dehermans

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Niet bereikbaar op eSIM (Pixel 7)

Ik heb een Pixel 7 gekocht zodat ik mijn werk nummer (sim kaart) kan combineren met mijn privé nummer middels eSIM. Data werkt meestal wel aardig (in de trein niet altijd zo snel op 5G maar dat ligt waarschijnlijk aan de modem van de Pixel), maar ik ben niet altijd telefonisch bereikbaar op mijn eSIM en smsjes komen soms niet aan, of een paar uur later. Aan en uit zetten van vliegtuig modus kan helpen, maar ik zie nergens een indicatie dat ik niet bereikbaar ben (want genoeg streepjes en data doet het gewoon). Hoe kan ik zorgen dat mensen mij altijd kunnen bellen op mijn eSIM nummer? 

 

Screenshot_20230106-071520.png

 

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @dehermans 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Eerlijk te zijn, ik heb geen verstand van Android toestellen. Zal eens vragen of @Spara je kan helpen. Die weet wel veel van Android toestellen. Het zou normaal gezien gewoon moeten werken met een SIMkaart en eSIM. Even wachten nog en dan komt er vast wel hulp van iemand. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @dehermans, welkom hier!

Zoals hier inderdaad is aangegeven zou je op beide nummers (eSIM & simkaart) bereikbaar moeten zijn. In je toestel kan je selecteren welke simkaart je waarvoor wilt gebruiken. Je kunt dus hier ook aangeven dat je op beide simkaarten gebeld wilt kunnen worden. Had je toevallig al gekeken op deze pagina hoe je dit precies kunt instellen?

Hopelijk leidt dit al tot de oplossing en anders weet @Spara misschien nog een handige tip?
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic