1
Vraag
2
Reageer en help mee
Leon N

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Netwerk snelheid

Ik word een beetje moe van de snelheid van het 5G abo van vodafone dat ik heb. De snelheid op de locatie waar ik dit abo gebruik komt niet hoger dan 10 MBPS. Ik heb de sim-kaart in een netgear nighthawk 5 zitten en op veel ander locaties is de snelheid prima. Maar niet op de plek waar ik meestal met mijn camper-woonhuis sta. De snelheid die ik maximaal krijg vind ik abominabel. En als ik dan support bel, dan vragen ze of ik de sim-kaart in een ander apparaat wil stopppen......

Ook mijn Iphone7 gebruik ik met een vodafone simkaart, maar dan op 4g. Helaas is de gesprekskwaliteit zo slecht dat ik daar een klacht over heb gedropped. Echter, het antwoord is dan: via WIFI bellen...... euhhhh, ja, dat doe ik al, maar ik heb steeds haperende gesprekken....

Dus ik heb al aangegeven dat ik weet wat de oplossing is: overstappen naar een andere provider, maar dat gaat niet zomaar.

 

Kortom, beetje klaar met Vodafone, dus ms beter om alles om te zetten naar een andere provider (die me ms wel serieus neemt).

 

 

23 Reacties 23
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Geen ervaring mee. Maar het lijkt me niet slim om terug te laten storten als je nog wel een abonnement hebt. Lees deze pagina bij Vodafone. Dat ze je nu een verlenging aanbieden komt waarschijnlijk omdat je binnen de 120 dagen zit voor einde contract. Dan kan je eventueel al verlengen. Heb al eens eerder geschreven, verlaag je abonnement en dan scheelt dit weer in de kosten. 

Leon N
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

De tip om de kosten te verlagen heb ik idd toegepast. Zit nu op een start M voor de laatste maanden. Maar nog steeds, weggegooid geld..... Maar bedankt voor de tip

Leon N
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Gohhhhh, ik kreeg net reactie van Vodafone, geweldig......... Of ik postcode en huisnummer van de locatie voor de tiende keer wil doorgeven....... dan gaan ze het uitzoeken...... Dan moet je toch ook lef hebben, of gewoon een hele slechte administratie en organisatie.......

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ja Joh, ze lopen daar wel erg flink langs elkaar heen. Je zou denken dat als je een klanten bestand hebt en een klant neemt contact op, dat ze het dan ook bij je klantengegevens noteren. Beetje jammer dit.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic