1
Vraag
2
Reacties
Nellyca

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nederlandse Televisie kijken in Portugal

Goeden middag, ik woon in Portugal en ik heb hier Vodafone als mijn provider. Hoe kan ik op mijn computer Nederlandse TV programma's bekijken?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
RoWi6870

Liefhebber
  • 34Posts
  • 5Oplossingen
  • 14Likes

Niet, of met behulp van omwegen. Je kan https://www.npostart.nl/ proberen maar ik vermoed dat je foutmeldingen gaat krijgen.

Bekijk in context

RoWi6870

Liefhebber
  • 34Posts
  • 5Oplossingen
  • 14Likes

@Energieboy voor @Nellyca die in Portugal woont gaat dat allemaal niet op! Ik ga er vanuit dat het niet om abonnement via Vodafone NL gaat maar Vodafone Portugal. Ziggo Go zal volgens de portabiliteits regels maximaal 4 maanden te gebruiken zijn. De andere hebben hun eigen regels zie de links. Voor een Ziggo abonnement is hoe dan ook een Nederlands adres nodig. 

 

NLziet en  NPO Er is ook nog bvn.tv

 

Bekijk in context

6 Reacties 6
RoWi6870

Liefhebber
  • 34Posts
  • 5Oplossingen
  • 14Likes

Niet, of met behulp van omwegen. Je kan https://www.npostart.nl/ proberen maar ik vermoed dat je foutmeldingen gaat krijgen.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Nellyca 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Vodafone is alleen een mobiele telefoon provider en geen TV provider. Als je TV wil kijken dan heb je een TV abonnement nodig via NLZiet, NPOStart, of via een abonnement bij Ziggo (waar je dan ook internet bij moet afnemen). 

Maar via Vodafone kan je geen abonnement afsluiten om TV te kijken. Via Ziggo kijk je dan met de Ziggo GO app, als je Ziggo hebt. 

RoWi6870

Liefhebber
  • 34Posts
  • 5Oplossingen
  • 14Likes

@Energieboy voor @Nellyca die in Portugal woont gaat dat allemaal niet op! Ik ga er vanuit dat het niet om abonnement via Vodafone NL gaat maar Vodafone Portugal. Ziggo Go zal volgens de portabiliteits regels maximaal 4 maanden te gebruiken zijn. De andere hebben hun eigen regels zie de links. Voor een Ziggo abonnement is hoe dan ook een Nederlands adres nodig. 

 

NLziet en  NPO Er is ook nog bvn.tv

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Zullen we het dan nog even helemaal beter aanvullen @RoWi6870 , want je vergeet nog iets anders te melden, als je er vanuit gaat dat ze niet via een Vodafone NL abonnement zit maar via Vodafone Portugal. Zouden we dan niet eerst even moeten vragen of ze misschien Vodafone NL heeft meegenomen en daarom hier op de community terecht komt over haar vraag (verhuizing kan natuurlijk ook net een week geleden zijn geweest en nog een Nederlands abonnement willen/moeten afmaken)? Want het kan net zo goed zijn dat ze net is gaan verhuizen en dan kan je natuurlijk nog gewoon gebruik maken van Vodafone NL!

Als het wel om Vodafone NL gaat dan zijn er zelfs nog Fair Use Policy regels waar ze aan moet voldoen en als je er woont is dat waarschijnlijk niet mogelijk, daar zijn ook regels voor. Maar fijn dat je me er nog even op wijst op mijn informatie. Daarom noemde ik ook andere providers, online, die ze kan gebruiken (en ja, op hetzelfde moment dat jij je bericht ook plaatst). 

@Nellyca - Hopende dat je hier voldoende informatie uit kunt halen en we horen graag of je een Vodafone NL abonnement hebt, of dat je daar nu woont met een Vodafone Portugal abonnement. En anders maar weer terug verhuizen om hier Nederlandse TV te kunnen kijken 😉😂😎

Nellyca
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank voor de reacties. Neen, ik heb geen Nederlands abonnement, alleen een Portugese internet provider (Vodafone). Eerder had ik een provider, MEO, die BVN aanbood, maar Vodafone doet dat helaas niet. Ik zal het dan wel zonder Nederlandse TV doen, er is hier ook voldoende te kijken, alleen sommige programma's waren leuk om hier te kunnen zien.

RoWi6870

Liefhebber
  • 34Posts
  • 5Oplossingen
  • 14Likes

@Nellyca je hebt Vodafone als provider voor vast internet en TV vermoed ik.

In principe kan je zover ik het goed lees via de website van bvn kijken of via hun app, je hoeft het niet helemaal zonder Nederlandse tv te doen.

https://www.bvn.tv/ontvangst/

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic