Aafke van Overbeeke wrote:
Energieboy de instellingen staan/stonden allemaal goed. Ondanks dat niks ontvangen. Vodafone stuurt me naar de Rijksoverheid en de Rijksoverheid stuurt me naar Vodafone. Van het kastje naar de muur dus...
Ja, dat ken ik. Hier heb ik ook mee gezeten en heb het opgegeven. Apple heeft me nog aangegeven om een backup te maken van mijn toestel, deze helemaal te wissen en dan weer opnieuw de backup terug zetten. Het kan zijn dat daar iets mis staat in het systeem en dat het daarom niet werkt.
Dat laatste heb ik nog niet gedaan omdat ik het eigenlijk niet zo belangrijk vind. Vroeger konden we ook zonder :). Zal wel eens kijken als ik straks een nieuwe iPhone wil kopen, wat er dan gaat gebeuren. Dus ik denk dat je hetzelfde hebt, of moet doen. En dan ligt het aan jou wat je wilt doen
😉Mocht je het doen wat Apple zegt, laat het me dan even weten. Ben wel benieuwd naar je resultaat.