1
Vraag
2
Reageer en help mee
st3fanb0thoff

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

My Vodafone omgeving linkt door naar overzichtspagina My Vodafone en Mijn Ziggo

Als ik inlog op My Vodafone in browser (Chrome) dan kom ik op de overzichtspagina van My Vodafone en Mijn Ziggo. Als ik via een supportpagina naar bijv. https://www.vodafone.nl/my/rekeningen ga, dan redirect het na 10+ seconden laadtijd toch weer naar die overzichtspagina.

Mobiel inloggen op My Vodafone app lukt ook niet. Daar krijg ik al weken de melding 'Something is broken! We're going to fix it.'

Moet mijn account gereset worden? Of ontkoppeld van Mijn Ziggo?

5 Reacties 5
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @st3fanb0thoff. Welkom hier! 

Er gaat duidelijk iets niet helemaal goed bij jou. Waar dit aan ligt kan ik niet direct zien, maar dat gaan we samen vast en zeker kunnen uitzoeken! 

Wil je in een privébericht mij je My Vodafone gebruikersnaam en je telefoonnummer sturen? Dan duik ik er voor je in 🙂 

st3fanb0thoff
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb je een bericht gestuurd! Dankjewel @Lycke 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @st3fanb0thoff,

 

Lycke en ik hebben er even samen naar gekeken, maar vinden bij je account op dit moment geen bijzonderheden. Ik wil voorstellen om je account te verwijderen, zodat je een nieuwe aan kunt maken. Laten we beginnen om je My Vodafone te verwijderen, je Mijn Ziggo blijft dan vooralsnog met deze gegevens bestaan. Voor My Vodafone kun je dan een nieuw account aanmaken: Dat kan met een ander mailadres en dus gescheiden van Mijn Ziggo of direct weer gekoppeld met Mijn Ziggo.

 

Ik hoor graag van je of we dit in werking kunnen zetten!

st3fanb0thoff
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi @Alex,

 

Graag!

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Done! @st3fanb0thoff Houd ons op de hoogte 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic