r.pawarschakel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

My Vodafone is gekoppeld aan oud e-mailadres. Hoe verwijder ik deze?

Heb een Vodafone account met een heel oud emailadres  van @chello. Heb dit emailadres al jaren niet meer en kan daar ook niet meer op inloggen en geen mails meer lezen. Nu wil ik mijn Ziggo en Vodafone accounts koppelen, maar dit gaat dan natuurlijk niet.

Hoe krijg ik nu dit @chello account verwijderd, zodat ik een nieuw account kan aanmaken met het juiste huidige emailadres en deze dan kan koppelen met mijn Ziggo account?

Bij voorbaat dank voor je reactie en met vriendelijke groet,

Renate Pawar-Schakel

Barendrecht

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3679Posts
  • 1139Oplossingen
  • 1206Likes

Hi @r.pawarschakel, welkom hier!

Goed dat je even aan de spreekwoordelijke bel trekt. Op dit moment is er inderdaad een My Vodafone account geregistreerd met een @chello e-mailadres. Aangezien je geen toegang meer hebt tot dit e-mailaccount heb ik dit account dan ook direct voor je verwijderd. Op deze manier kan je jouw Mijn Ziggo account uitbreiden met je Vodafone gegevens of ervoor kiezen om een nieuw account voor My Vodafone te registreren met een ander e-mailadres. 

In onze contactinformatie stond ook het @chello e-mailadres vermeld. Ook dit heb ik voor je aangepast naar het e-mailadres in je Community profiel. Dan is alles weer up to date ^^

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3679Posts
  • 1139Oplossingen
  • 1206Likes

Hi @r.pawarschakel, welkom hier!

Goed dat je even aan de spreekwoordelijke bel trekt. Op dit moment is er inderdaad een My Vodafone account geregistreerd met een @chello e-mailadres. Aangezien je geen toegang meer hebt tot dit e-mailaccount heb ik dit account dan ook direct voor je verwijderd. Op deze manier kan je jouw Mijn Ziggo account uitbreiden met je Vodafone gegevens of ervoor kiezen om een nieuw account voor My Vodafone te registreren met een ander e-mailadres. 

In onze contactinformatie stond ook het @chello e-mailadres vermeld. Ook dit heb ik voor je aangepast naar het e-mailadres in je Community profiel. Dan is alles weer up to date ^^

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic