1
Vraag
2
Reacties
BvanWijk

Stamgast
  • 75Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes

My Vodafone app en My Vodafone website

Beste leden,

 

Ik heb al een tijdje geen Red Together meer maar toch blijft die in de website en de app de status van de Groep weer geven ik heb 2 nummers onder een klantnummer gezet omdat dat destijds met Red Together handig was. Ik heb nu 2 losse Red abonnementen. Kan ik hier zelf iets aan doen om dit te veranderen of het het een bug die in de website en de app zit

 

Ik hoor het graag

 

Groet,

Bram

23 Reacties 23
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Top. Dus nu goed? 🙂 

BvanWijk
topicstarter
Stamgast
  • 75Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes

Het is niet het zelfde als de app moet als je op de website inlogt niet het zelfde zien als in de app (op de homepage het tegoed zien)?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Je zult niet precies hetzelfde zien. De app en de website hebben beide een eigen layout. Het is vooral belangrijk dat wat er staat klopt. Als dat zo is, is het zo helemaal in orde. 

 

BvanWijk
topicstarter
Stamgast
  • 75Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes

Alle informatie staat goed!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic