1
Vraag
2
Reacties
BvanWijk

Stamgast
  • 75Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes

My Vodafone app en My Vodafone website

Beste leden,

 

Ik heb al een tijdje geen Red Together meer maar toch blijft die in de website en de app de status van de Groep weer geven ik heb 2 nummers onder een klantnummer gezet omdat dat destijds met Red Together handig was. Ik heb nu 2 losse Red abonnementen. Kan ik hier zelf iets aan doen om dit te veranderen of het het een bug die in de website en de app zit

 

Ik hoor het graag

 

Groet,

Bram

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Nou, ik krijg net de bevestiging dat het binnen 24 uur niet meer te zien moet zijn. Ik ben heel benieuwd! Tot morgen ^^. 

Bekijk in context

23 Reacties 23
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey Bram. 

Goed dat je aan de bel trekt. Dingen moeten natuurlijk wel goed geregistreerd staan. 
Lukt het je om een printscreen toe te voegen van wat je precies ziet? Met eventuele persoonlijke gegevens afgeschermd, natuurlijk. Als t makkelijker is, mag je me ook een privebericht sturen hoor :-). 

BvanWijk
topicstarter
Stamgast
  • 75Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes

Hey @Lycke  dit zijn foto’s van de app. Als je ze van de website wil geef maar een gil😉

*Lycke - bijlagen verwijderd. Hier stonden de telefoonnummers in. Ik heb het gezien, bedankt!*

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Gezien, @BvanWijk. Ik heb wel je fotos verwijderd, want hier stonden de telefoonnummers in. Heel vreemd dat dit er nog altijd op deze manier in staat. Ik ga er achteraan en kom hierover zsm bij je terug! 

BvanWijk
topicstarter
Stamgast
  • 75Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes

Het is het zelfde op website maar dat zal ongetwijfeld aan elkaar gekoppeld zijn. Bedankt voor het weg halen van de foto’s.  Niet bij nagedacht. 

BvanWijk
topicstarter
Stamgast
  • 75Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes

Goedemorgen @Lycke is er al iets meer bekend. Je zou er op terug komen meer ik heb sinds augustus niets meer van je gehoord.

SD86

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het nummer wat je niet meer wilt zien moet migreert worden naar een ander klantnummer @BvanWijk 

https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/contract-overdragen.shtml

 

Zodra het nummer is overgezet naar een ander klantnummer, dan is het nummer niet meer zichtbaar in my Vodafone.

BvanWijk
topicstarter
Stamgast
  • 75Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes

Daar gaat het niet om @SD86 ik heb beide nummers nog in gebruik maar niet meer in een Red Together maar gewoon 2 losse Red abonnementen onder 1 klant nummer. 

SD86

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ah ok, dan vermoed ik dat ergens nog een optie aan staat betreft Red together. Maar daar kan een moderator meer over vertellen/ controleren of laten onderzoeken door een onderzoek aan te maken.

BvanWijk
topicstarter
Stamgast
  • 75Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes

Ik zou een reactie krijgen maar die laat sinds augustus op zich wachten 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

@BvanWijk Dit duurt inderdaad al eventjes. Ik kan helaas niet vinden waar dit toentertijd door Lycke is uitgezet. Ze is er vanaf woensdag weer, dus dan komt ze hier bij je op terug 🙂

BvanWijk
topicstarter
Stamgast
  • 75Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes

Wat er in de app staat komt niet overeen met het abonnement wat ik heb dus daar zit denk ik de fout bij jullie in het systeem in de app staat dat ik een Red Together abonnement heb maar ik heb 2x een Red abonnement  

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Dit had allang hersteld moeten zijn, @BvanWijk. Ik ga er nogmaals achteraan en kom hier op terug! 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Nou, ik krijg net de bevestiging dat het binnen 24 uur niet meer te zien moet zijn. Ik ben heel benieuwd! Tot morgen ^^. 

BvanWijk
topicstarter
Stamgast
  • 75Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes

Ik ben ook benieuwd, ik laat het morgen weten of het allemaal goed is 

BvanWijk
topicstarter
Stamgast
  • 75Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes

Op de website krijg ik dit te zien @Lycke 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

hoe gaat het nu, @BvanWijk? 🙂 

BvanWijk
topicstarter
Stamgast
  • 75Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes

In de app staat nu alles goed, op de website nog niet. @Lycke 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Ik zie niet precies wat er nu fout staat op de website, sorry. Er staat dat er meerdere abonnementen zijn (2 keer red, dus dat klopt) en dat er geen groepsbundel is (geen red together), toch? 

BvanWijk
topicstarter
Stamgast
  • 75Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes

Klopt er zijn géén groepsbundels meer. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic