Esther23

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Multisim Apple Watch Cellular

Goedenavond,

 

Wanneer is het mogelijk bij Vodafone om een Multisim abonnement af te sluiten voor een (Apple)Watch met een Cellular functie? Er komen namelijk steeds meer providers die dit wel aanbieden. Was benieuwd of hier al iets bekend over is.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Esther23 
Hier op de community is daar al een hele grote topic over geopend en daarin is te lezen dat Vodafone heel stil blijft hierover. Er is dus nog geen enkel idee wanneer het gaat komen bij Vodafone. Hou maar een rekening dat het ergens 2023 komt. Wanneer? Geen idee. Hoe dan ook, als je voor nu direct op zoek bent dan moet je naar een andere provider overstappen en anders nog even geduld hebben.  

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Esther23 
Hier op de community is daar al een hele grote topic over geopend en daarin is te lezen dat Vodafone heel stil blijft hierover. Er is dus nog geen enkel idee wanneer het gaat komen bij Vodafone. Hou maar een rekening dat het ergens 2023 komt. Wanneer? Geen idee. Hoe dan ook, als je voor nu direct op zoek bent dan moet je naar een andere provider overstappen en anders nog even geduld hebben.  

Zoeduk

Liefhebber
  • 22Posts
  • 2Oplossingen
  • 56Likes

Ik houd er juist rekening mee dat Vodafone hier helemaal niet mee gaat komen. Als ze dit zouden willen hadden ze het al gemeld zelfs als het ergens in 2023 zou zijn. Je kan er dus op rekenen dat Vodafone de Apple Watch cellular niet gaat ondersteunen. Ik heb mijn keuze gemaakt. Ik ga niet wachten op iets wat zeker niet komt. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Leuke gedachten Zoeduk, maar ook jij weet niet hoe het zit, en ik ook niet he! Laat dat duidelijk zijn 😉. Het kan ook maar zo zijn dat Vodafone met Apple een afspraak heeft en dat ze het nog niet mogen melden. Ook KPN heeft afspraken gemaakt met Apple en mocht op een bepaalde datum het bericht naar buiten brengen. Misschien is dit ook wel zo bij Vodafone en hebben ze de boot gemist om als eerst te zijn en duurt het wat langer allemaal. Hoe dan ook, we weten het allemaal niet en speculeren er lekker op los.

Laat ik zeggen, vanuit mij zelf, als je graag een Apple Watch wil gebruiken met Cellular dan ben je nu aangewezen op T-Mobile en KPN. Als je nu kan overstappen, je contract is klaar bij Vodafone, en je wilt echt nu de Apple Watch gebruiken met Cellular, stap dan nu over. Zo simpel is het 😊. Als Vodafone met deze optie komt dan zal het pas in Q1 zijn en misschien ook nog wel later. Maar ja, ze kunnen ook net zo goed morgen opeens een bericht naar buiten brengen dat ze het 1 januari gaan leveren. Zeg het maar, niemand weet het, en de persoon die het weet, die zegt niets en wacht. Ja, dat kost ze klanten, dat klopt. Dus best dom van Vodafone! Vrienden van mij zijn daardoor ook overgestapt en ik geef ze gelijk.  

Zoeduk

Liefhebber
  • 22Posts
  • 2Oplossingen
  • 56Likes

Je hebt gelijk dat ik het niet weet. Maar de oorverdovende stilte van Vodafone doet mij vermoeden dat ik dichter bij de waarheid zit dan ze willen toegeven. Ze houden de klanten aan het lijntje met; We kijken in de toekomst eventueel naar de mogelijkheden, blabla. Dus er gaat voorlopig nog niets gebeuren. Als het Q1 zou zijn zouden we daar al iets van gehoord hebben en zelfs als het Q2 was dan waren ze wel wat scherper in hun communicatie. Nu is het statement al meer dan twee jaar hetzelfde. M.a.w. het gaat niet gebeuren in de eerste helft van 2023 en de kans is klein in de rest van het jaar. Ik word graag positief verast maar dan moeten ze wel snel zijn want ook onze red together abonnementen verlopen binnenkort. En dan volg ik je advies inderdaad.

Donald 1

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Of in 2024 of in 2025 of niet!?? 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ik denk dat het er in 2024/2025 al wel is en dat iedereen die klant is gebleven bij Vodafone, heel blij is 🙂 Afwachten maar 😞 

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Triest gewoon. 

Johan Diks

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

inderdaad bij einde red abonnement maar overstappen naar KPN denk ik. Dan ook gelijk maar  het ziggo abonnement overzetten naar KPN. Wel zo handig. Raar idee als je al zo’n 20 jaar bij Vodafone zit ……..

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic