1
Vraag
2
Reacties
mk_040

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Multi sim bij nieuwe abonnementen

Ik overweeg om mijn bestaande Red super abonnement te verlengen. Ik wil echter de twee multi-sim data kaarten kunnen blijven gebruiken. 
 

Welke mogelijkheden zijn er met de nieuwe abonnementen? Behalve niet verlengen.

 

De website geeft hierover weinig informatie of gaat uit van de oude abonnementen. 
 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

@mk_040 
Helaas bieden we bij onze nieuwste abonnementen geen Multisim meer aan. Wil je graag gebruik maken van een extra aansluiting/extra simkaart dan kun je kiezen voor een Red Together abonnement met 2 Red Together Extra aansluitingen.

Kijk voor meer informatie en kosten op: https://www.vodafone.nl/together/

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @mk_040 
Wat je zegt, het is moeilijk te vinden op de website van Vodafone. Weet ook niet waarom en heb daarom deze vraag ook aan Vodafone doorgegeven. Ik kreeg van de week het antwoord dat je via de klantenservice van Vodafone nog altijd een multi data simkaart kan aanvragen. Wat de kosten zijn, en of je er twee kan nemen, dat weet ik niet. 

Je kan ook wachten op een Vodafone Community medewerker, die komen hier regelmatig langs en kunnen je helpen. Mocht je zelf inmiddels meer weten, laat het hier achter, dan help je andere mensen hier ook mee. 

Succes in ieder geval. 

Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

@mk_040 
Helaas bieden we bij onze nieuwste abonnementen geen Multisim meer aan. Wil je graag gebruik maken van een extra aansluiting/extra simkaart dan kun je kiezen voor een Red Together abonnement met 2 Red Together Extra aansluitingen.

Kijk voor meer informatie en kosten op: https://www.vodafone.nl/together/

mk_040
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dit geldt ook voor de zakelijke abonnementen?

Want €65 per maand voor z’n together combi is natuurlijk waanzin. Terwijl in nu net geen €32,50 betaal. 
 

Dan wordt het natuurlijk geen verlenging. En zal ik me ook eens bij andere providers informeren naar een geschikte oplossing voor mijn wensen. 
 

bedankt voor de informatie, jammer dat het alleen totaal niet aansluit bij mijn wensen. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Wat je zegt @mk_040 
Heel vreemd dat Vodafone dit besluit heeft genomen. Begrijp ook niet dat ze zo’n geweldige dienst opeens stoppen. Erg jammer en begrijp dat je nu naar een andere provider kijkt en eventueel wil overstappen. 

Laten we hopen dat Vodafone hier snel op terug komt en inziet dat het niet slim is. 

mk_040
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Commerciële belangen en klant belangen komen niet altijd overeen. Leuk die unlimited abonnementen, maar is het echt nodig? Tja. Vast erg slimme mensen die zoiets beslissen. 

Bert_79

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Raar. Ik heb al jaren 3 simkaarten op 1 abbo. Werkt perfect voor als je veel onderweg bent.

Mijn nieuwe auto heeft de handige optie om ook een simkaart te accepteren. Werkt briljant.

Beetje jammer van vodafone dat ze niet met de tijd mee gaan.

en 65 euro per maand is mij echt veel te veel.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hiervoor hebben we tegenwoordig het Red together abonnement. Meer data wat met meerdere nummers gebruikt kan worden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic