1
Vraag
2
Reacties
tattva9932

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mobiele data werkt niet

  • Ik heb geen mobile data en ben niet dichtbij de datalimiet. Is er een storing in de Tilburg gebied? Volgens de app er is geen. Ik wil graag wetten, warom heb ik geen connectiviteit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @tattva9932 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je kan altijd via de website van Vodafone controleren of er een storing is. Daarnaast kan je proberen een keer je toestel uit te zetten, en dan weer aan. Netwerk wisselen, kan je ook proberen, en je simkaart in een ander toestel doen om te zien of die het daar wel in doet. Daarnaast kan je ook controleren of je internet instellingen goed staan. 

En bekijk deze pagina ook eens. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @tattva9932 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je kan altijd via de website van Vodafone controleren of er een storing is. Daarnaast kan je proberen een keer je toestel uit te zetten, en dan weer aan. Netwerk wisselen, kan je ook proberen, en je simkaart in een ander toestel doen om te zien of die het daar wel in doet. Daarnaast kan je ook controleren of je internet instellingen goed staan. 

En bekijk deze pagina ook eens. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @ttava9932,
Welkom op de community van Vodafone. Ik kan me voorstellen dat het heel vervelend is als er geen connectiviteit is. Gelukkig zie ik dat @Energieboy je een aantal tips deelt en doorverwijst naar de Network Check. Heb je het hiermee kunnen oplossen of heb je aan het einde van de Network check een onderzoek aangemaakt voor mijn collega's?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic