Hoi
cnb01 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Over het algemeen moet je gewoon overal bereik hebben en kunnen bellen. Omdat je zegt dat je wel kon bellen maar geen internet had zou het wel aan de instellingen van je telefoon kunnen liggen. Heb je bij netwerk instellingen je roaming wel op AAN staan? En heb je bij je instellingen (via
My Vodafone) ook aangegeven dat je in het buitenland mag internetten? (My Vodafone - Producten - (onderaan pagina) Naar je instellingen - Blokkades) daar even kijken of alles goed AAN staat.
Probeer het even uit en als je in Spanje bent dan kan je ook kijken of je provider wel goed aangemeld is. Je kan bij je telefoon instellingen onder Mobiel Netwerk even kijken en een ander netwerk zoeken (wel die van Vodafone). Vervelend dat je het nu niet kan testen want je zit nog niet in Spanje.
Mocht er nog een moderator aanvullingen hebben op mijn verhaal, graag
🙂Succes en alvast fijne vakantie!