1
Vraag
2
Reacties
700662486

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Mobiele data uitzetten

Zonder dat ik gebeld heb is mijn prepaid tegoed van €10.- naar €0.00 gegaan.  Volgens de servicedesk staat er nog ergens data aan.  Wie kan mij helpen om deze data uit te zetten zoadat het tegoed niet automatisch opraakt zonder dat ik bel.

Alvast hartelijk dank,

Martien

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
700662486
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Het blijkt heel gemakelijk te zijn.  Ga twee keer met je vingers van beneden naar boven over je scherm. Je vindt dan een aantal apps. De app Mobiele Hotspot moet je uit zetten die gebruit continu data.

Martien

 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11848Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @700662486 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het is niet zo gemakkelijk om hierop antwoord te geven want je laat niet weten welk toestel je hebt. Maar over het algemeen kan je bij je instellingen je data uitzetten of daar de app's uitzetten die data gebruiken. Kom je er zelf niet achter, google dan op bv: iPhone, data uitzetten app (als je een iPhone hebt en anders zet je er samsung S21). Ik kan je zo zonder naam van toestel niet helpen en internet staat er vol van. 

700662486
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Het blijkt heel gemakelijk te zijn.  Ga twee keer met je vingers van beneden naar boven over je scherm. Je vindt dan een aantal apps. De app Mobiele Hotspot moet je uit zetten die gebruit continu data.

Martien

 

700662486
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

  Sorry, Van boven naar beneden scrollen natuurlijk.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11848Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Geweldig en bedankt voor het melden van de oplossing. Veel plezier! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic