1
Vraag
2
Reacties
Jogy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Misbruik SMS

Ik heb op de rekening van oktober verzend sms kosten staan over de maand september naar Burundi.
Ben gehakt, wat moet ik met Burundi?
Hoe blokkeer ik dit en kan ik de kosten terug krijgen?

Econet Burundi, IP 163.116.181.33
Moskou en/of Amsterdam?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Jogy 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je bent waarschijnlijk niet gehakt, er zal een spelletje zijn geweest of iets anders, dat een SMS heeft verzonden. Dat gebeurd zo vaak bij spelletjes die gratis zijn of bij spelletjes die je eigenlijk niet kan vertrouwen. Overigens, dit kan ook gebeuren bij spelletjes die je wel kan vertrouwen want ze gebruiken vaak een banner systeem en daarin kan een banner zitten die niet te vertrouwen is. Dus het is heel lastig om daar iets over te zeggen.

Het beste wat je kan doen is gaan naar payinfo.nl en daar je afmelden voor betaal sms diensten. Als het goed is krijg je dan geen sms berichten meer en ben je volledig afgesloten voor betaal sms diensten. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Jogy 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je bent waarschijnlijk niet gehakt, er zal een spelletje zijn geweest of iets anders, dat een SMS heeft verzonden. Dat gebeurd zo vaak bij spelletjes die gratis zijn of bij spelletjes die je eigenlijk niet kan vertrouwen. Overigens, dit kan ook gebeuren bij spelletjes die je wel kan vertrouwen want ze gebruiken vaak een banner systeem en daarin kan een banner zitten die niet te vertrouwen is. Dus het is heel lastig om daar iets over te zeggen.

Het beste wat je kan doen is gaan naar payinfo.nl en daar je afmelden voor betaal sms diensten. Als het goed is krijg je dan geen sms berichten meer en ben je volledig afgesloten voor betaal sms diensten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic