1
Vraag
2
Reacties
Ismaiel

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn nummer activeren

Geachten

Op het jàar 1999 Hattie ik een nummer van liebertel ( izi ) gekocht . 

En nu ik ben in jordanije ( Jordan - 00962 ) 

En de nummer [telefoonnummer verwijderd door moderator] week nite vanuit jordanije en die heb ik hard nodig 

Ik kana het verschil van Koosten betalen 

Als het nodig .

Vriendlijke groeten .

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Als je nummer langer dan 6 maanden NIET is gebruikt dan kan je er niets meer aan doen en is dit nummer afgesloten en kan je ook geen gebruik meer maken van het Vodafone netwerk. Je kan wel weer een nieuwe prepaid kaart aanvragen met een nieuw nummer. Maar dit kan alleen als je in Nederland bent. Een nieuwe kan je aanvragen via deze webpagina van Vodafone

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Ismaiel 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.

Wat heb je? Een abonnement of een prepaid kaart?
Als je prepaid hebt, is die dan nog wel actief? Je zegt nog Libertel te hebben als kaartje? Dat is wel heel oud en lang geleden!

Daarnaast, je hebt nog 30 minuten de tijd om je bericht aan te passen. Je hebt je 06 nummer geplaatst en dat is nu door iedereen te lezen. Dus verwijder deze aub nog binnen het uur van plaatsen. 

Ismaiel
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid met beltegoed 10 golden . Er vas

59.00 lost. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Voor het bellen in het buitenland met prepaid zijn speciale tarieven. Voor deze informatie kan je kijken op deze pagina

En bekijk ook deze pagina eens. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3032Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @Ismaiel
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Wat vervelend dat je prepaid nummer niet meer werkt. Uit je bericht begrijp ik dat het om een simkaart gaat die je jaren geleden hebt gekocht. Heb je in de afgelopen 6 maanden wel gebruik gemaakt van dit nummer? Is dit niet het geval, dan is de kans namelijk groot dat het nummer is afgesloten. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Dat is een hele goede, niet eens over nagedacht. Als de simkaart langer dan 6 maanden niet is gebruikt dan doet die het niet meer. Jeetje, dat ik dat ben vergeten te melden 🙂 Ben benieuwd wat het antwoord zal zijn van de TS.

Ismaiel
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja goed .  Wat moet ik daan  doen . ? 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Als je nummer langer dan 6 maanden NIET is gebruikt dan kan je er niets meer aan doen en is dit nummer afgesloten en kan je ook geen gebruik meer maken van het Vodafone netwerk. Je kan wel weer een nieuwe prepaid kaart aanvragen met een nieuw nummer. Maar dit kan alleen als je in Nederland bent. Een nieuwe kan je aanvragen via deze webpagina van Vodafone

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic