Pjotr85

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mijn Vodafone en Mijn Ziggo ontkoppelen

Goedendag!

 

Graag zou ik de accounts van Mijn Vodafone en Mijn Ziggo ontkoppeld zien. Ik heb in het verleden een verkeerde koppeling gemaakt, vandaar. Na de ontkoppeling zal ik mijn best doen om de goede koppeling te maken 😉

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen. Alvast erg bedankt!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @Pjotr85,

 

Ik heb de benodigde gegevens doorgekregen van Cecilia en heb zojuist je accounts ontkoppeld. Daarmee is je Mijn Ziggo opgeheven, daar kun je nu een nieuwe voor aanmaken (met een ander e-mailadres, mocht je deze niet willen koppelen).

Bekijk in context

10 Reacties 10
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Pjotr85 

 

Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

LET OP: door O&N kan het langer duren voor iemand van Vodafone hier online komt. Ook omdat het direct weekend is en er dan niemand online is. Het kan dus zijn dat ze je helpen vanaf 3 januari. Bij deze alvast van mij uit, een fijne jaarwisseling!

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is Cecilia er wel, ze is werkzaam bij Vodafone en @Cecilia kan je een privé bericht sturen via
hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je haar toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Ze is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als ze onderstaande gegevens heeft ontvangen!

In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Cecilia toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan haar toezenden via deze link! Zodra ze dit heeft aangepast zal Cecilia je berichten.

Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Pjotr85
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dankjewel @Energieboy . Ik heb Cecilia een bericht gestuurd met de benodigde gegevens.

Jij ook alvast een fijne jaarwisseling! 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @Pjotr85,

 

Ik heb de benodigde gegevens doorgekregen van Cecilia en heb zojuist je accounts ontkoppeld. Daarmee is je Mijn Ziggo opgeheven, daar kun je nu een nieuwe voor aanmaken (met een ander e-mailadres, mocht je deze niet willen koppelen).

Pjotr85
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank @Alex , 
De koppeling van accounts is, na jouw ontkoppeling, nu wel goed gelopen. 

Gelukkig nieuwjaar!

chiquedefriemel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik wil ook graag mijn vodafone loskoppelen van mijn ziggo kunnen jullie mij helpen?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @chiquedefriemel 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het beste is om hiervoor een eigen topic te openen. Maar gelukkig zie ik je bericht en zal ik iemand van Vodafone roepen om je te helpen (je hoeft nu dus geen topic meer te openen!). @Cecilia , @Lycke of @Alex - kunnen jullie helpen aub?! Bedankt.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @chiquedefriemel, welkom hier!

Ik help je graag bij het loskoppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo. Hiervoor zal ik één van beide omgevingen moeten verwijderen. Om dit voor je in orde te maken heb ik wat meer informatie van je nodig. 

In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Wil je dit in een privébericht naar mij toesturen? Je kunt mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Ik zie je berichtje graag tegemoet! 🙂 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Bedankt voor jouw privébericht @chiquedefriemel! Zoals verzocht heb ik het Mijn Ziggo account losgekoppeld van My Vodafone 🙂

Jeroenb000

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedenavond. Ik heb hetzelfde probleem. Ik wil mijn Vodafone Account loskoppelen van het op mijn ex-vriendin haar naam gezette Mijn Ziggo account. Ik dacht dat dit automatisch ging wanneer ik het ziggo contract op haar naam heb laten zetten. Dit was niet het geval. Graag hulp 😊

mvg

Jeroen

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Jeroenb000 
Ik heb zojuist gereageerd in jouw eigen topic 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic