Pjotr85

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mijn Vodafone en Mijn Ziggo ontkoppelen

Goedendag!

 

Graag zou ik de accounts van Mijn Vodafone en Mijn Ziggo ontkoppeld zien. Ik heb in het verleden een verkeerde koppeling gemaakt, vandaar. Na de ontkoppeling zal ik mijn best doen om de goede koppeling te maken 😉

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen. Alvast erg bedankt!

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 179Posts
  • 31Oplossingen
  • 77Likes

Hi @Pjotr85,

 

Ik heb de benodigde gegevens doorgekregen van Cecilia en heb zojuist je accounts ontkoppeld. Daarmee is je Mijn Ziggo opgeheven, daar kun je nu een nieuwe voor aanmaken (met een ander e-mailadres, mocht je deze niet willen koppelen).

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9737Posts
  • 3070Oplossingen
  • 2185Likes

Hoi @Pjotr85 

 

Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

LET OP: door O&N kan het langer duren voor iemand van Vodafone hier online komt. Ook omdat het direct weekend is en er dan niemand online is. Het kan dus zijn dat ze je helpen vanaf 3 januari. Bij deze alvast van mij uit, een fijne jaarwisseling!

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is Cecilia er wel, ze is werkzaam bij Vodafone en @Cecilia kan je een privé bericht sturen via
hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je haar toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Ze is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als ze onderstaande gegevens heeft ontvangen!

In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Cecilia toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan haar toezenden via deze link! Zodra ze dit heeft aangepast zal Cecilia je berichten.

Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Pjotr85
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dankjewel @Energieboy . Ik heb Cecilia een bericht gestuurd met de benodigde gegevens.

Jij ook alvast een fijne jaarwisseling! 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 179Posts
  • 31Oplossingen
  • 77Likes

Hi @Pjotr85,

 

Ik heb de benodigde gegevens doorgekregen van Cecilia en heb zojuist je accounts ontkoppeld. Daarmee is je Mijn Ziggo opgeheven, daar kun je nu een nieuwe voor aanmaken (met een ander e-mailadres, mocht je deze niet willen koppelen).

Pjotr85
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank @Alex , 
De koppeling van accounts is, na jouw ontkoppeling, nu wel goed gelopen. 

Gelukkig nieuwjaar!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic