Order nu de Galaxy S24 bij Vodafone
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...
Goedendag!
Graag zou ik de accounts van Mijn Vodafone en Mijn Ziggo ontkoppeld zien. Ik heb in het verleden een verkeerde koppeling gemaakt, vandaar. Na de ontkoppeling zal ik mijn best doen om de goede koppeling te maken 😉
Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen. Alvast erg bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Pjotr85,
Ik heb de benodigde gegevens doorgekregen van Cecilia en heb zojuist je accounts ontkoppeld. Daarmee is je Mijn Ziggo opgeheven, daar kun je nu een nieuwe voor aanmaken (met een ander e-mailadres, mocht je deze niet willen koppelen).
Hoi @Pjotr85
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.
LET OP: door O&N kan het langer duren voor iemand van Vodafone hier online komt. Ook omdat het direct weekend is en er dan niemand online is. Het kan dus zijn dat ze je helpen vanaf 3 januari. Bij deze alvast van mij uit, een fijne jaarwisseling!
Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is Cecilia er wel, ze is werkzaam bij Vodafone en @Cecilia kan je een privé bericht sturen via hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je haar toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Ze is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als ze onderstaande gegevens heeft ontvangen!
In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt
Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Cecilia toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan haar toezenden via deze link! Zodra ze dit heeft aangepast zal Cecilia je berichten.
Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.
Dankjewel @Energieboy . Ik heb Cecilia een bericht gestuurd met de benodigde gegevens.
Jij ook alvast een fijne jaarwisseling!
Hi @Pjotr85,
Ik heb de benodigde gegevens doorgekregen van Cecilia en heb zojuist je accounts ontkoppeld. Daarmee is je Mijn Ziggo opgeheven, daar kun je nu een nieuwe voor aanmaken (met een ander e-mailadres, mocht je deze niet willen koppelen).
Dank @Alex ,
De koppeling van accounts is, na jouw ontkoppeling, nu wel goed gelopen.
Gelukkig nieuwjaar!
Ik wil ook graag mijn vodafone loskoppelen van mijn ziggo kunnen jullie mij helpen?
Hoi @chiquedefriemel
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Het beste is om hiervoor een eigen topic te openen. Maar gelukkig zie ik je bericht en zal ik iemand van Vodafone roepen om je te helpen (je hoeft nu dus geen topic meer te openen!). @Cecilia , @Lycke of @Alex - kunnen jullie helpen aub?! Bedankt.
Hi @chiquedefriemel, welkom hier!
Ik help je graag bij het loskoppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo. Hiervoor zal ik één van beide omgevingen moeten verwijderen. Om dit voor je in orde te maken heb ik wat meer informatie van je nodig.
In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt
Wil je dit in een privébericht naar mij toesturen? Je kunt mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Ik zie je berichtje graag tegemoet! 🙂
Bedankt voor jouw privébericht @chiquedefriemel! Zoals verzocht heb ik het Mijn Ziggo account losgekoppeld van My Vodafone 🙂
Goedenavond. Ik heb hetzelfde probleem. Ik wil mijn Vodafone Account loskoppelen van het op mijn ex-vriendin haar naam gezette Mijn Ziggo account. Ik dacht dat dit automatisch ging wanneer ik het ziggo contract op haar naam heb laten zetten. Dit was niet het geval. Graag hulp 😊
mvg
Jeroen
Hi @Jeroenb000
Ik heb zojuist gereageerd in jouw eigen topic 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...