1
Vraag
2
Reacties
falconxp

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Microsoft Teams probleem

Ik heb een dual sim in mij iphone 13 pro zitten. De kwaliteit tijdens teamsvergaderingen met mijn vodafone sim is bedroevend. Continue geluids haperingen en slecht geluid. Met de KPN sim heb ik geen problemen. Hebben meer mensen issues met vodafone en teams?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
falconxp
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Probleem is verholpen. Op 1 of andere manier was datasharing uitgezet voor de esim binnen het redtogether abonnement

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3479Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @falconxp 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het zou een probleem kunnen zijn in 4G en 5G. Als je bij je instellingen, Mobiel netwerk kijkt onder Opties mobiele data, dan staat daar als het goed is Gesprekken en data op 5G. Je zou het eens kunnen proberen om deze op 4G te zetten. Als je net op een punt woont waar 4G en 5G wel of niet goed zijn, dan moet die elke keer schommelen en ik heb van iemand anders al eens vernomen dat een iPhone daar niet lekker mee om weet te gaan. Je zou het natuurlijk eens kunnen proberen. 

Laat maar weten of het goed gaat, of niet. Je kan natuurlijk ook even kijken bij Netwerk informatie of er misschien storingen zijn, werkzaamheden. Dat kan ook altijd iets zijn waardoor het dan net even niet lekker verloopt. 

falconxp
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Probleem is verholpen. Op 1 of andere manier was datasharing uitgezet voor de esim binnen het redtogether abonnement

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic