Rob130

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Melding Vodafone NL Wifi Plus 9 Pro uitzetten

Goedemiddag,

Na veel te hebben gelezen op het forum vraag ik mij af of er iemand weet hoe deze melding uit te zetten bij een One Plus 9 PRO.

Alle info die gaan over Android toestellen bieden geen relaas. Zodra ik met zoeken IMS in type geeft deze geen resultaat.

Wie heeft een antwoord?

Alvast bedankt!

Met vriendelijk groet,

Rob

7 Reacties 7
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11265Posts
  • 1707Oplossingen
  • 2123Likes

Hoi @Rob130,
Welkom op de community van Vodafone. Dat is een hele goede vraag. Bij sommige toestellen is het helaas niet mogelijk om de melding uit te zetten of staat dit net weer anders aangeven (afhankelijk van fabrikant, branded of non branded toestellen en de software variant). Zodra de melding in beeld komt, kun je de melding ingedrukt houden en aangeven of de melding in beeld mag komen. Had je dit ook al geprobeerd? 

Rob130
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen Steven. Helaas werkt je optie niet.

Om je een beter beeld te geven heb ik een screenshot gemaakt. 

Screenshot_2021-12-09-10-22-54-82_b783bf344239542886fee7b48fa4b892.jpg

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11265Posts
  • 1707Oplossingen
  • 2123Likes

Hmmmz :(, je gaf ook al aan dat zoeken naar IMS niks aangaf. Kun je eens zoeken naar Bellen over Wifi? Hopelijk komt er dan naast de optie om het aan of uit te zetten, meer opties naar boven @Rob130.

Rob130
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helaas werkt dit ook niet. Totaal geen opties. Het vreemde is wel dat mijn 2de SIM kaart (KPN) van mijn werk geen melding geeft als ik bellen over wifi instel. Is dus alleen bij Vodafone. 

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11265Posts
  • 1707Oplossingen
  • 2123Likes

Dat kan kloppen @Rob130. In dit geval zit er niks anders op dan de optie uit te zetten zodat je de melding niet krijgt. 

Rob130
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het is wat het is. In ieder geval bedankt voor het meehelpen naar het zoeken van een oplossing!

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11265Posts
  • 1707Oplossingen
  • 2123Likes

Ik zal het topic open laten staan. Mocht iemand de oplossing weten, dan kunnen ze het hier vermelden. 

Uitgelicht topic