eShockzz
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Mbs aanvullen en dan langzaam internet Red Unlimited

Hoi, ik heb laatst elke keer problemen met mijn Red Unlimited abonnement als ik mijn mbs opnieuw aanvul tot 1GB. Wanneer ik hem aanvul blijft hij namelijk heel langzaam tot ik mijn telefoon opnieuw opstart en dat is heel vervelend want ik heb mijn unlimited data nodig als mijn wifi sinds waar ik nu ben geen (snelle) wifi beschikbaar. Is er een oplossing voor dat ik niet elke keer mijn telefoon opnieuw hoef op te starten om mijn 4G weer sneller te laten werken?

Thanks voor lezen. 

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10440Reacties
  • 1502Oplossingen
  • 1795Likes

Hoi @eShockzz 

Welkom op de Community van Vodafone!
Het is inderdaad bij ons bekend en ik kan me jouw frustratie heel goed voorstellen. 
Ik heb dit issue in het verleden intern aangekaart. Helaas kan ik niet beantwoorden of dit aangepast gaat worden en wanneer dit zal zijn. 

Bekijk in context

14 Reacties 14
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 8735Reacties
  • 2824Oplossingen
  • 1820Likes

Hoi @eShockzz 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik heb dit al eens eerder hier gelezen op de community van Vodafone. Dit was zelfs een tip van iemand van Vodafone om de telefoon even opnieuw op te starten om zo weer optimaal gebruik te kunne maken van Unlimited. Daarbij is ook aangegeven dat dit natuurlijk niet de gewenste oplossing is en dat Vodafone werkt aan een betere oplossing.

Of wel een oplossing dat er geen probleem meer is 
Dus ik denk dat je het voorlopig toch nog even zo moet doen tot Vodafone een oplossing heeft. Heb wel begrepen dat ze er mee bezig zijn en dat Steven het aan de juiste afdeling heeft doorgegeven. Dus laten we hopen dat het snel gebeurd. 

Wel alvast hele fijne feestdagen gewenst!

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10440Reacties
  • 1502Oplossingen
  • 1795Likes

Hoi @eShockzz 

Welkom op de Community van Vodafone!
Het is inderdaad bij ons bekend en ik kan me jouw frustratie heel goed voorstellen. 
Ik heb dit issue in het verleden intern aangekaart. Helaas kan ik niet beantwoorden of dit aangepast gaat worden en wanneer dit zal zijn. 

Bekijk in context

Burenko23
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb hetzelfde probleem, apparaat moet gereset worden om weer te werken op normale snelheid. Niet alleen als ik te laat ben met "bijkopen", ook als ik ruim op tijd aanvul tot 1 GB gaat ie op tilt. Ik ben daar toch wat verdrietig over..

 

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10440Reacties
  • 1502Oplossingen
  • 1795Likes

Hoe bedoel je op tilt @Burenko23?
Wat ik kan doen voor jullie is een onderzoek aanmaken.
Ik hoor dan ook graag wat er precies gebeurt als de data op is of een bundel aangesloten wordt.

Graag ontvang ik dan de volgende gegevens via een privebericht:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Mobiel nummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. 

Burenko23
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hallo Steven. Ik lees net dat er een update is van de app die dit specifieke probleem op zou moeten lossen.

Als dat nog steeds niet zo is, stuur ik je een privébericht. Maar...hoe stuur ik je een privébericht?

Groeten, Burenko23

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 8735Reacties
  • 2824Oplossingen
  • 1820Likes

Hi @eShockzz 
Er is gisteren een update geweest voor My Vodafone en die zou een Unlimited probleem moeten hebben opgelost.
Is dat ook zo? Gaat het nu beter?

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10440Reacties
  • 1502Oplossingen
  • 1795Likes

Een privebericht kun je sturen door op mijn naam te klikken en dan op verstuur bericht @Burenko23.
Heeft de update geholpen?

Burenko23
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Nee! Ook na de update blijft het probleem bestaan. Als de eerste 5GB verbruikt is en automatisch de volgende 1 GB dagtegoed start blijft de snelheid prima. Maar...zodra je in die periode  "aanvullen tot 1 GB " activeert is het uit met de pret. De internetverbinding is weg of zo traag dat geen contact meer mogelijk is, er verschijnt de tekst "er ging iets niet helemaal goed" met een EHBO wagentje als animatie... Na reset van de Huawei Router doet alles het weer normaal, tot het volgende moment van aanvullen, dan herhaalt dit probleem zich. In die periode kun je ook alleen maar via een ander netwerk dan Vodafone met de app inloggen.

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10440Reacties
  • 1502Oplossingen
  • 1795Likes

Kun je mij dan een privebericht sturen met de gevraagde gegevens @Burenko23?
Dan kan ik het laten onderzoeken. 

avdriel
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo,

 

Het probleem is er nog steeds, ik zie dat dit in december is geplaatst, een update voor dit probleem had er allang moeten zijn.

Gaat er nog een oplossing komen?

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10440Reacties
  • 1502Oplossingen
  • 1795Likes

Hoi @avdriel,
Welkom op de Community van Vodafone. Helaas is dit een vrij pittig issue waardoor het nog steeds speelt. Ik begrijp uit je bericht dat je hiervan ook last van hebt. Ik voeg jouw nummer graag toe aan het onderzoek. Kun je mij een privebericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Mobiele nummer
- Geboortedatum en laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- 5 datums met tijdstippen waarop je de 1GB aansluit en dit ervaart.
Zodra ik de gegevens heb ontvangen zal ik je nummer hiervoor aanmelden.

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10440Reacties
  • 1502Oplossingen
  • 1795Likes

Ik heb helaas niks meer van je vernomen @avdriel. Mocht het probleem nog steeds spelen, dan maak ik hier graag een onderzoek voor aan. Ik hoor graag van je! 

Burenko23
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hallo Steven. Bij mij werkt het nu. Na activeren binnen de kortste keren weer snel internet. Dat is mooi!
Alleen één ding werkt slecht, maar dat verbaast me niks: als de bundel op is, moet ik via een andere provider contact maken om een nieuwe bundel te activeren, want via Vodafone gaat dat dan echt veel te langzaam.
Groeten, Burenko23

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10440Reacties
  • 1502Oplossingen
  • 1795Likes

Hoi @Burenko23, super om te horen. Dat schiet niet op, ook dat zou geen probleem moeten zijn. Werkt het via de Wifi wel?

Uitgelicht topic