1
Vraag
2
Reacties
eShockzz

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Mbs aanvullen en dan langzaam internet Red Unlimited

Hoi, ik heb laatst elke keer problemen met mijn Red Unlimited abonnement als ik mijn mbs opnieuw aanvul tot 1GB. Wanneer ik hem aanvul blijft hij namelijk heel langzaam tot ik mijn telefoon opnieuw opstart en dat is heel vervelend want ik heb mijn unlimited data nodig als mijn wifi sinds waar ik nu ben geen (snelle) wifi beschikbaar. Is er een oplossing voor dat ik niet elke keer mijn telefoon opnieuw hoef op te starten om mijn 4G weer sneller te laten werken?

Thanks voor lezen. 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @eShockzz 

Welkom op de Community van Vodafone!
Het is inderdaad bij ons bekend en ik kan me jouw frustratie heel goed voorstellen. 
Ik heb dit issue in het verleden intern aangekaart. Helaas kan ik niet beantwoorden of dit aangepast gaat worden en wanneer dit zal zijn. 

Bekijk in context

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Fijn om te lezen dat het bij @avdriel en @Burenko23 werkt. Ik heb je feedback intern aangekaart @avdriel. Wie weet komen er in de toekomst grotere bundels aan voor het Red Unlimitted abonnement. Mocht het mis gaan, dan hoor ik het graag! 

Bekijk in context

17 Reacties 17
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @eShockzz 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik heb dit al eens eerder hier gelezen op de community van Vodafone. Dit was zelfs een tip van iemand van Vodafone om de telefoon even opnieuw op te starten om zo weer optimaal gebruik te kunne maken van Unlimited. Daarbij is ook aangegeven dat dit natuurlijk niet de gewenste oplossing is en dat Vodafone werkt aan een betere oplossing.

Of wel een oplossing dat er geen probleem meer is 
Dus ik denk dat je het voorlopig toch nog even zo moet doen tot Vodafone een oplossing heeft. Heb wel begrepen dat ze er mee bezig zijn en dat Steven het aan de juiste afdeling heeft doorgegeven. Dus laten we hopen dat het snel gebeurd. 

Wel alvast hele fijne feestdagen gewenst!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @eShockzz 

Welkom op de Community van Vodafone!
Het is inderdaad bij ons bekend en ik kan me jouw frustratie heel goed voorstellen. 
Ik heb dit issue in het verleden intern aangekaart. Helaas kan ik niet beantwoorden of dit aangepast gaat worden en wanneer dit zal zijn. 

Burenko23

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb hetzelfde probleem, apparaat moet gereset worden om weer te werken op normale snelheid. Niet alleen als ik te laat ben met "bijkopen", ook als ik ruim op tijd aanvul tot 1 GB gaat ie op tilt. Ik ben daar toch wat verdrietig over..

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoe bedoel je op tilt @Burenko23?
Wat ik kan doen voor jullie is een onderzoek aanmaken.
Ik hoor dan ook graag wat er precies gebeurt als de data op is of een bundel aangesloten wordt.

Graag ontvang ik dan de volgende gegevens via een privebericht:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Mobiel nummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. 

Burenko23

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hallo Steven. Ik lees net dat er een update is van de app die dit specifieke probleem op zou moeten lossen.

Als dat nog steeds niet zo is, stuur ik je een privébericht. Maar...hoe stuur ik je een privébericht?

Groeten, Burenko23

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @eShockzz 
Er is gisteren een update geweest voor My Vodafone en die zou een Unlimited probleem moeten hebben opgelost.
Is dat ook zo? Gaat het nu beter?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Een privebericht kun je sturen door op mijn naam te klikken en dan op verstuur bericht @Burenko23.
Heeft de update geholpen?

Burenko23

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Nee! Ook na de update blijft het probleem bestaan. Als de eerste 5GB verbruikt is en automatisch de volgende 1 GB dagtegoed start blijft de snelheid prima. Maar...zodra je in die periode  "aanvullen tot 1 GB " activeert is het uit met de pret. De internetverbinding is weg of zo traag dat geen contact meer mogelijk is, er verschijnt de tekst "er ging iets niet helemaal goed" met een EHBO wagentje als animatie... Na reset van de Huawei Router doet alles het weer normaal, tot het volgende moment van aanvullen, dan herhaalt dit probleem zich. In die periode kun je ook alleen maar via een ander netwerk dan Vodafone met de app inloggen.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Kun je mij dan een privebericht sturen met de gevraagde gegevens @Burenko23?
Dan kan ik het laten onderzoeken. 

avdriel

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo,

 

Het probleem is er nog steeds, ik zie dat dit in december is geplaatst, een update voor dit probleem had er allang moeten zijn.

Gaat er nog een oplossing komen?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @avdriel,
Welkom op de Community van Vodafone. Helaas is dit een vrij pittig issue waardoor het nog steeds speelt. Ik begrijp uit je bericht dat je hiervan ook last van hebt. Ik voeg jouw nummer graag toe aan het onderzoek. Kun je mij een privebericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Mobiele nummer
- Geboortedatum en laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- 5 datums met tijdstippen waarop je de 1GB aansluit en dit ervaart.
Zodra ik de gegevens heb ontvangen zal ik je nummer hiervoor aanmelden.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb helaas niks meer van je vernomen @avdriel. Mocht het probleem nog steeds spelen, dan maak ik hier graag een onderzoek voor aan. Ik hoor graag van je! 

Burenko23

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hallo Steven. Bij mij werkt het nu. Na activeren binnen de kortste keren weer snel internet. Dat is mooi!
Alleen één ding werkt slecht, maar dat verbaast me niks: als de bundel op is, moet ik via een andere provider contact maken om een nieuwe bundel te activeren, want via Vodafone gaat dat dan echt veel te langzaam.
Groeten, Burenko23

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Burenko23, super om te horen. Dat schiet niet op, ook dat zou geen probleem moeten zijn. Werkt het via de Wifi wel?

avdriel

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Steven,  het makkelijks voor mij is om dit te testen op mijn vakantieadres, thuis gebruik ik de bundel niet zoveel.

Het gaat vandaag in ieder geval goed, ik heb een paar keer de AGB bundel aangevuld en de snelheid blijft prima.

 

Wat wel jammer is: met het kijken van een livestream (F1 in dit geval) gaat de 1GB bundel best snel en ben je meer bezig met het letten op de data dan het kijken van de stream. Het zou mooi zijn als onbeperkt ook echt eens onbeperkt ging worden

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Uh ja, onbeperkt zou mooier zijn als het echt onbeperkt is. Maar dat zou dan denk ik toch net weer iets TE onbeperkt zijn 😉 - Het zal toch wat zijn dat je net het einde mist tijdens de F1, dan baal je toch wel. Ook een verwende F1 fan en wil geen seconden missen. Goed weekend en blijf vooral testen en F1 kijken 😁

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Fijn om te lezen dat het bij @avdriel en @Burenko23 werkt. Ik heb je feedback intern aangekaart @avdriel. Wie weet komen er in de toekomst grotere bundels aan voor het Red Unlimitted abonnement. Mocht het mis gaan, dan hoor ik het graag! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic