Beste Sharon, Steven en Energieboy,
Alleereerst hartelijk bedankt voor jullie reacties, initiatief, suggesties, ideeen en oplossingen; allen stel ik zeer op prijs!
@Energieboy : ik heb inmiddels jouw aanwijzingen opgevolgd en de instellingen voor het ontvangen van Acties & Aanbiedingen en informatie, Persoonlijke aanbiedingen en advies en/of Analyse netwerkgegevens aangepast.
@Steven : ik zou het op prijs stellen als je de feedback intern door wilt zetten. Ik stuur je daarom een privébericht met mijn mobiele telefoonnummer.
@Sharon : ik wendde mij overigens op advise van een klantenservicemedewerkster opnieuw tot het "Bel-me-niet-register": ik verwijderde mijn mobiele telefoonnummer, en meldde deze opnieuw aan. Vervolgens kruiste ik alle 'vinkjes' opnieuw aan. Na deze 'update' ontving ik geen telefoontjes meer. Alhoewel uitermate vreemd, werkte dit op de een of andere manier.
De kwestie is inmiddels opgelost. Zodoende wil ik jullie nogmaals hartelijk bedanken voor alle goede raad en adviezen; ik heb er veel aan gehad. Ik wens juliie daarnast nog een fijne (mid)dag en (alvast) een dito avond & weekend.
Hartelijke groeten,
Vincent Bal