1
Vraag
2
Reacties
Sharon R

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

MB's doneren - hoe kies ik het aantal te doneren MB's?

Ik heb zojuist mijn MB's gedoneerd. Tot mijn grote schrik kon ik niet zelf het aantal te doneren MB's kiezen, maar kreeg ik te zien dat ik 100MB (het maximale aantal) heb gedoneerd. Dat heb ik niet eens beschikbaar.

Wat nu?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Sharon R 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dat is natuurlijk heel verveld. Maar bij het aangeven dat je wil doneren staat duidelijk dat je 100MB kan doneren, in 1x, en als je niet voldoende MB’s hebt, dat je die dan zelf moet betalen. 

Dus als je nu hebt overgemaakt en heb je niet genoeg, dan betaal je extra, naar hoeveel euro’s per MB. Zie plaatje:

 

 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Sharon R 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dat is natuurlijk heel verveld. Maar bij het aangeven dat je wil doneren staat duidelijk dat je 100MB kan doneren, in 1x, en als je niet voldoende MB’s hebt, dat je die dan zelf moet betalen. 

Dus als je nu hebt overgemaakt en heb je niet genoeg, dan betaal je extra, naar hoeveel euro’s per MB. Zie plaatje:

 

 

Sharon R
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Energieboy,

Bedankt voor jouw reactie. 
Het probleem is dat ik niet kon aangeven hoeveel MB's ik wilde doneren. 

Ik zou het erg jammer vinden als ik nu moet betalen voor een keuze die ik niet zelf heb gemaakt.

Hopelijk dat een Vodafone mij hiermee kan helpen.


Groet,
Sharon

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Het klopt dat je zelf niet kan aangeven hoeveel je wil doneren. Daarom staat ook die tekst er, als je aangeeft te willen doneren. Want pas na die tekst, die ik laat zien op het plaatje, ga je akkoord met donatie. Je hebt dan al aangegeven dat je 100MB wil overmaken en als je die niet hebt, eigen kosten krijgt. 

Ja, mooier kan ik het niet maken en Vodafone is daar duidelijk in. Dus als jij akkoord bent gegaan wist je dat je 100MB ging doneren. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic