1
Vraag
2
Reageer en help mee
Jjvdaa88

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Likewize inruildeal

Bij het aanmelden van mijn telefoon kreeg ik een adreslabel. PostNL gaf helaas aan hier niks mee te kunnen doen omdat het adres niet klopt met het antwoordnummer. 

Nu heb ik het juiste adres laten aanpassen door PostNL en aangetekend het pakket laten opsturen na telefonisch overleg. Maar vraag mij nu af of deze wel in goede orde is ontvangen?

Ordernr 6725035

Track in trace is te vinden in de bijlage.

Graag zou ik hiervan een bevestiging ontvangen.

Mvg,

Joey

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3759Posts
  • 1155Oplossingen
  • 1231Likes

Hi @Jjvdaa88, welkom hier!

Wat leuk dat je ook gebruik maakt van de actie, recycleweken. Je hebt het pakket naar een correct LikeWize adres verzonden, namelijk Daelderweg 21, 6361HK NUTH. Het is ook altijd raadzaam om te kiezen voor aangetekende verzending zoals jij hebt gedaan, aangezien het een mobiele telefoon betreft en de zending op deze manier is verzekerd. Vanwege de actie is het volume wat LikeWize ontvangt vele malen groter dan gebruikelijk is. Houd er rekening mee dat het 14 werkdagen kan duren na ontvangst (wat je kan zien in de track en trace) voordat het toestel is verwerkt. Zodra het toestel is verwerkt en geInspecteerd ontvang je vanuit LikeWize een e-mail hierover en volgt de uitbetaling. 

jessicakonings

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bij mij het adres door Postnl aangepast naar: Postbus 22036, 6360 AA te Nuth. Mijn telefoon is hier ook afgeleverd. Is dit adres ook correct? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic