Bernard Stokman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klant Simyo niet bereikbaar voor Vodafone klanten.

Klant van Simyo niet bereikbaar voor Vodafone klanten. 
nadat mijn vrouw is overgestapt naar Simyo kan ik haar niet meer bereiken ik krijg dan de Vodafone voicemail anderen Vodafone klanten kunnen mijn vrouw niet meer bereiken. 
klacht op 16 december j.l. bij Vodafone gemeld diverse malen contact gehad met Vodafone maar tot nu toe zonder resultaat. Pffff. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Bernard Stokman, welkom hier!

Wat vervelend en ontzettend onhandig dat jouw vrouw niet meer bereikbaar is voor Vodafone klanten. Ik begrijp uit je bericht dat ze dus niet alleen voor jou onbereikbaar is, maar vrijwel voor alle bekenden die Vodafone als provider hebben? Je geeft aan dat ze recent is overgestapt naar Simyo. Zat ze hiervoor bij Vodafone (of een andere provider) en heeft ze gebruik gemaakt van nummerbehoud? Zo ja, dan zou er een probleem kunnen zijn met de routering nadat de portering is uitgevoerd. Mijn advies zou zijn om contact op te nemen met haar huidige provider (Simyo) en hier het probleem voor te leggen. Zij kunnen dan het nummer opnieuw aanmelden op hun netwerk of een onderzoek/case starten dat jouw vrouw niet bereikbaar is voor alle Vodafone klanten. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Bernard Stokman, welkom hier!

Wat vervelend en ontzettend onhandig dat jouw vrouw niet meer bereikbaar is voor Vodafone klanten. Ik begrijp uit je bericht dat ze dus niet alleen voor jou onbereikbaar is, maar vrijwel voor alle bekenden die Vodafone als provider hebben? Je geeft aan dat ze recent is overgestapt naar Simyo. Zat ze hiervoor bij Vodafone (of een andere provider) en heeft ze gebruik gemaakt van nummerbehoud? Zo ja, dan zou er een probleem kunnen zijn met de routering nadat de portering is uitgevoerd. Mijn advies zou zijn om contact op te nemen met haar huidige provider (Simyo) en hier het probleem voor te leggen. Zij kunnen dan het nummer opnieuw aanmelden op hun netwerk of een onderzoek/case starten dat jouw vrouw niet bereikbaar is voor alle Vodafone klanten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic