1
Vraag
2
Reacties
Maartendegr

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Klacht met betrwkking tot Unlimited

Beste, 

Al vanaf het begin, heb mijn abonnement nu bijna 2 maanden doet mijn internet het niet meer of heel erg langzaam wanneer ik door mijn 5GB plus 1 GB heen ben. Ik vul de extra 1 GB aan en vervolgens begint het gezeur eigenlijk.. is dit probleem bij jullie bekend? Ik hoop op een passende oplossing.. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens @Maartendegr.
Ik heb een onderzoek op jouw nummer hiervoor aangemaakt. Dit staat bekend onder 10195687
Hopelijk wordt dit snel opgelost!

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Maartendegr 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je vraagt of het probleem bekend is. Ja, is het antwoord. Als je op deze community zoekt dan lees je dat er meer mensen dit probleem kent. Het zou ik de vorige My Vodafone app update opgelost moeten zijn, maar dit blijkt dus niet omdat er nog altijd mensen zijn met dit probleem. Het is goed dat je het hier aangeeft, want dan kan iemand van Vodafone dit ook weer doorgeven en hopen dat het dan toch een keer goed komt. Ik weet niet of iedereen er last van heeft of dat het om enkele gebruikers gaat. Dit zal Vodafone moeten kunnen beantwoorden en dat het abonnement snel werkt zoals het moet werken. 

In het weekend is er geen medewerker aanwezig, die lezen je topic na het weekend. 

Maartendegr
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hartelijk dank voor je reactie. Nu weet ik in ieder geval dat ik niet de enige ben die dit probleem ervaart. Hopelijk komt er snel een oplossing.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Maartendegr.

 

Welkom op de Community van Vodafone! 
Ik kan me voorstellen dat dit niet fijn is. Zeker als je lekker aan het streamen bent en de data in een keer op is.
We zijn op de hoogte van dit probleem met het aanvullen van de data (werkt alleen via wifi en de data wordt vertraagd).
Zoals @Energieboy aangeeft, hebben we dit issue intern aangekaart. Namens Vodafone mijn excuses voor het ongemak.

Kun je mij een privebericht sturen met daarin de volgende gegevens:

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- Mobiel nummer

Dan kan ik een onderzoek hiervoor aanmaken op jouw nummer zodat dit opgepakt wordt.
Ik hoor graag van je! 

Maartendegr
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank voor de reactie. Ga ik doen! Groet Maartendegr

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens @Maartendegr.
Ik heb een onderzoek op jouw nummer hiervoor aangemaakt. Dit staat bekend onder 10195687
Hopelijk wordt dit snel opgelost!

Maartendegr
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Top! Thanks 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heel graag gedaan @Maartendegr!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic