1
Vraag
2
Reacties
Cor1971

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht/indienen

Goedemiddag,

 

Ik snap het echt niet meer. Sinds 23 april een aantal keren afgesloten. Veelvuldig telefonisch contact gehad, rekeningen gestorneerd etc

Super slechte klachtenafhandeling.

Ik betaal altijd mijn rekeningen maar deze moeten wel terecht zijn.

 

Eerst onterechte stopzetting abonnement, kosten 364, 40. Hersteld maar nu weer 65,70!!!

 

Met vriendelijke groet

Cor Langius 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Cor1971 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uitermate vervelend dat je problemen hebt met Vodafone en dat de oplossing nog niet geboden is. Het vervelende is dat als je al een case hebt lopen, ze hier niet zoveel kunnen doen. Sterker nog, je klacht zal via het klachtenformulier sneller, en via de juiste afdeling, worden behandeld. Mocht je al een case hebben lopen dat zou ik daarop verder gaan. Anders zou je je klacht nogmaals kenbaar kunnen maken via het klachtenformulier van Vodafone. 

Het moet natuurlijk goed komen, en heb er eigenlijk wel vertrouwen in dat het goed komt, maar het is lastig dat je hier tegen aan loopt. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Cor1971 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uitermate vervelend dat je problemen hebt met Vodafone en dat de oplossing nog niet geboden is. Het vervelende is dat als je al een case hebt lopen, ze hier niet zoveel kunnen doen. Sterker nog, je klacht zal via het klachtenformulier sneller, en via de juiste afdeling, worden behandeld. Mocht je al een case hebben lopen dat zou ik daarop verder gaan. Anders zou je je klacht nogmaals kenbaar kunnen maken via het klachtenformulier van Vodafone. 

Het moet natuurlijk goed komen, en heb er eigenlijk wel vertrouwen in dat het goed komt, maar het is lastig dat je hier tegen aan loopt. 

Appie1

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik check in de app bij de telefoonnummers van mij kinderen en zie dat er geen dubbele data geregeld en de Ziggo/Vodafone korting ook 8 maanden niet is afgetrokken van de maandelijkse rekeningen. Ik heb Vodafone dit gemeld, maar die zien geen adreswijziging, we zijn namelijk 8 maanden geleden verhuisd. De chatter van Vodafone vraagt me eerst of ik de verhuisbevestigingen kan aantonen. Dit doe ik en vervolgens meldt de chatter dat ik nergens recht op heb. Of het zeker mijn fout is en daarom terecht 2x €5 per maand misloop. Erg vreemde gang van zaken dacht ik zo. Iemand een vergelijkbare ervaring?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @Appie1 
Het is beter om een eigen topic te openen en niet bij iemand anders in te breken. Dat maakt het niet echt heel makkelijk. 

De adres gegevens van Ziggo, en die van Vodafone, moeten exact hetzelfde zijn. Daar mag echt geen spatie, nummer, toevoeging of wat dan ook verkeerd staan. Dus als die niet correct zijn en met elkaar te vergelijken is, dan heb je geen recht op de korting of extra data. 

Controleer aub eerst zelf je adres gegevens van Ziggo, en daarna via van Vodafone. Wat heeft de klantenservice als melding gegeven, waarom het nu niet goed is? Op de community zijn er medewerkers van Vodafone aanwezig en lopen alle topics langs. Aangezien je je vraag onder een andere vraag hebt geplaatst kan het even duren voor er iemand van Vodafone je bericht opvalt. Uiteraard zal ik nog even vragen of @Alex hier naar wil kijken. Hij is werkzaam bij Vodafone! Maar heb even geduld. 

Appie1

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor de adviesen. Ben al benaderd door Vodafone en case closed.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic