1
Vraag
2
Reacties
Cor1971

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht/indienen

Goedemiddag,

Ik snap het echt niet meer. Sinds 23 april een aantal keren afgesloten. Veelvuldig telefonisch contact gehad, rekeningen gestorneerd etc

Super slechte klachtenafhandeling.

Ik betaal altijd mijn rekeningen maar deze moeten wel terecht zijn.

Eerst onterechte stopzetting abonnement, kosten 364, 40. Hersteld maar nu weer 65,70!!!

Met vriendelijke groet

Cor Langius 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9924Posts
  • 3123Oplossingen
  • 2227Likes

Hoi @Cor1971 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uitermate vervelend dat je problemen hebt met Vodafone en dat de oplossing nog niet geboden is. Het vervelende is dat als je al een case hebt lopen, ze hier niet zoveel kunnen doen. Sterker nog, je klacht zal via het klachtenformulier sneller, en via de juiste afdeling, worden behandeld. Mocht je al een case hebben lopen dat zou ik daarop verder gaan. Anders zou je je klacht nogmaals kenbaar kunnen maken via het klachtenformulier van Vodafone. 

Het moet natuurlijk goed komen, en heb er eigenlijk wel vertrouwen in dat het goed komt, maar het is lastig dat je hier tegen aan loopt. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9924Posts
  • 3123Oplossingen
  • 2227Likes

Hoi @Cor1971 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uitermate vervelend dat je problemen hebt met Vodafone en dat de oplossing nog niet geboden is. Het vervelende is dat als je al een case hebt lopen, ze hier niet zoveel kunnen doen. Sterker nog, je klacht zal via het klachtenformulier sneller, en via de juiste afdeling, worden behandeld. Mocht je al een case hebben lopen dat zou ik daarop verder gaan. Anders zou je je klacht nogmaals kenbaar kunnen maken via het klachtenformulier van Vodafone. 

Het moet natuurlijk goed komen, en heb er eigenlijk wel vertrouwen in dat het goed komt, maar het is lastig dat je hier tegen aan loopt. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic