1
Vraag
2
Reacties
RobMaas22

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Kan ik ook een extra SIM-kaart bestellen voor mijn tablet?

Hoi,

kan ik en zoja hoe een extra simkaart aanvragen voor onze tablet? Alleen dat.

Mvgr
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes

Hoi @Mike Philippens 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

De Multi Data Simkaart bestaat niet meer, die is dus niet meer te bestellen. Een Duo Simkaart werkt alleen als je 1 van de 2 simkaarten uit hebt staan. Dan is dus 1 van de 2 actief en als iemand je belt dan komt dit op een telefoon wel binnen maar op een tablet niet! 

Goedkoopste manier is zoals je het nu doet. Er zijn 2 andere oplossingen. 1 aankopen van een Data Simkaart, daar waar je alleen data mee hebt op een Simkaart en bij je abonnement moet afsluiten. 2 overstappen naar Red Together abonnement en een Red Together Extra abonnement er bij nemen en die in de tablet stopt. 

Uiteraard zitten aan deze twee oplossingen wel extra kosten aan verbonden. Dus mijn advies, blijf je Hotspot gebruiken. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes
Hoi RobMaas22
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Er zijn twee mogelijkheden om een extra SIMkaart aan te vragen:
1) Duo Sim
Met Duo Sim ben je met twee verschillende telefoons op hetzelfde nummer bereikbaar zonder van simkaart te wisselen. Handig wanneer je een carkit gebruikt, of bijvoorbeeld voor in je tweede telefoon. En de kosten van beide simkaarten komen gewoon op dezelfde rekening.

Kosten eenmalige aanschaf € 30,-
Je kunt Duo Sim aanvragen voor alle abonnementen


2) Multi Data Sim
Multi Data Sim is een tweede simkaart op een abonnement. Zo kun je op meerdere apparaten internetten met hetzelfde abonnement. En houd je de kosten en gebruik van je mobiele dataverkeer overzichtelijk.

Kosten extra SIMkaart per maand € 5,-
Je kunt een Multi Data Sim aanvragen voor alle Red abonnementen, behalve voor Red Together en Red Together Extra

Meer vragen en/of het bestellen van deze kaarten, zie deze pagina van Vodafone.
Er is ook nog een oplossing om je telefoon als Hotspot te gebruiken voor je Tablet, dan heb je verder geen kosten en verloopt alles via je huidige abonnement (wel opletten dat je voldoende MB's hebt).


Wil je helemaal een los abonnement met Mobiel Internet Only, dan kan je deze pagina eens bekijken.

Laat nog even weten wat je hebt gekozen, altijd leuk om te weten 😉
RobMaas22
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Inmiddels ook al gebeld. Dit kan dus niet met ons abonnement.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes
Oké, duidelijk.
Bedankt voor de terugkoppeling.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
Mike Philippens

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan dit nog steeds? Ik zie ergens staan dat de Multi Data SIM niet meer kan. Klopt dat?

Ik wil graag een tweede SIM voor in de Samsung Tab Active 3 en dat moet echt alleen maar data zijn. Ik wil niet dat ik steeds mijn telefoon moet gaan uitzetten omdat ik op de tablet internet wil gebruiken. Of kan dat met een gewone Duo SIM wel? Momenteel gebruik ik de mobiele hotspot vanaf mijn Note 20, maar dat is zo'n gedoe elke keer. Met een extra SIM is het veel makkelijker.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes

Hoi @Mike Philippens 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

De Multi Data Simkaart bestaat niet meer, die is dus niet meer te bestellen. Een Duo Simkaart werkt alleen als je 1 van de 2 simkaarten uit hebt staan. Dan is dus 1 van de 2 actief en als iemand je belt dan komt dit op een telefoon wel binnen maar op een tablet niet! 

Goedkoopste manier is zoals je het nu doet. Er zijn 2 andere oplossingen. 1 aankopen van een Data Simkaart, daar waar je alleen data mee hebt op een Simkaart en bij je abonnement moet afsluiten. 2 overstappen naar Red Together abonnement en een Red Together Extra abonnement er bij nemen en die in de tablet stopt. 

Uiteraard zitten aan deze twee oplossingen wel extra kosten aan verbonden. Dus mijn advies, blijf je Hotspot gebruiken. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic