1
Vraag
2
Reacties
Raymondk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan ik mijn internetbundel ook in Schotland gebruiken?

Ik ga naar

Schotland een paar dagen  maar valt 

dit binnen mijn internet bundel?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12570Posts
  • 3612Oplossingen
  • 3290Likes

Hoi @Raymondk 
Dan heb ik goed nieuws voor je, Schotland valt gewoon binnen je bundel. Zoals je op het kaartje kan zien, alle rode gebieden vallen binnen de EU regels. Meer informatie hierover kan je vinden op deze pagina. Overigens ook geldig voor zakelijke abonnementen.

Fijne vakantie! 

Energieboy_0-1740025931910.jpeg

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12570Posts
  • 3612Oplossingen
  • 3290Likes

Hoi @Raymondk 
Dan heb ik goed nieuws voor je, Schotland valt gewoon binnen je bundel. Zoals je op het kaartje kan zien, alle rode gebieden vallen binnen de EU regels. Meer informatie hierover kan je vinden op deze pagina. Overigens ook geldig voor zakelijke abonnementen.

Fijne vakantie! 

Energieboy_0-1740025931910.jpeg

Energieboy
Expert
Expert
  • 12570Posts
  • 3612Oplossingen
  • 3290Likes

Nog even een extra tip, want ik weet niet hoe je er heen gaat. Zet je toestel op vliegtuigmodus als je gaat vliegen of met de boot mee gaat. Er bestaat een kans dat je met het maritiem netwerk contact maakt als je je toestel niet goed hebt staan en dan ben je veel geld kwijt! 

Zorg in Nederland dat je Vodafone als vast netwerk hebt staan en wanneer je over bent, dat je daar handmatig een nieuw netwerk zoekt. Dit voorkomt dat je toestel onderweg zoekt naar dat hele dure netwerk. 

Op zee of in de lucht

Als je in een EU-land bent, betaal je hetzelfde als in Nederland. Dit geldt ook als je langs de Europese kust vaart. Sommige schepen en vliegtuigen hebben een satellietnetwerk. Dit netwerk valt niet onder de EU-regels en kost vaak veel geld. Bij Vodafone is dit altijd â‚¬ 7,50 per MB. Opletten dus! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic