1
Vraag
2
Reacties
Paul Westerveld

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan ik een overzicht van de gemiste oproepen opvragen?

Blijkbaar kan ik geen overzicht krijgen van de bellers van mijn gemiste oproepen, dus mensen die geprobeerd hebben mij te bereiken. Kan ik wel een overzicht krijgen van gemiste oproepen maar dan als het moet maar zonder de nummer van de beller. Dus een bewijs dat überhaupt iemand geprobeerd heeft mij te bellen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3609Posts
  • 1097Oplossingen
  • 1186Likes

Hi @Paul Westerveld, welkom hier!

Helaas is dit niet mogelijk. Wij registeren namelijk alleen de oproepen die jij pleegt vanaf jouw mobiele telefoon (uitgaande gesprekken). De inkomende gesprekken leggen we niet vast, aangezien dit niet van invloed is op jouw mobiele abonnement/bundel. Dit is dus alleen terug te zien in je mobiele telefoon als gemiste oproep of bij het verbruik van de persoon die jou heeft proberen te bellen.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3609Posts
  • 1097Oplossingen
  • 1186Likes

Hi @Paul Westerveld, welkom hier!

Helaas is dit niet mogelijk. Wij registeren namelijk alleen de oproepen die jij pleegt vanaf jouw mobiele telefoon (uitgaande gesprekken). De inkomende gesprekken leggen we niet vast, aangezien dit niet van invloed is op jouw mobiele abonnement/bundel. Dit is dus alleen terug te zien in je mobiele telefoon als gemiste oproep of bij het verbruik van de persoon die jou heeft proberen te bellen.

Paul Westerveld
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor jouw reactie Cecilia,

Ik begrijp dus dat het niets met de privacy van de beller te maken heeft, maar met het feit dat het helemaal niet geregistreerd wordt? Dus is het ook niet op te vragen mocht het het nodig zijn in een justitieel onderzoek? (Dit overigens puur uit belangstelling)

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3609Posts
  • 1097Oplossingen
  • 1186Likes

Geen dank @Paul Westerveld. En het klopt. De inkomende gesprekken worden niet geregistreerd aangezien deze niet van invloed zijn op jouw belminuten of bundel binnen een mobiel abonnement. Alleen de uitgaande gesprekken worden om die reden geregistreerd. Als ontvanger kun je dus een gemiste oproep alleen in je mobiel als gemiste oproep terugvinden. Die informatie is dus ook niet op te vragen. De situatie die je schetst met een justitieel onderzoek, daarbij zullen de gegevens dus opgevraagd gaan worden bij de provider van die betreffende persoon. Het nummer is hierbij vaak bekend.

Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes

Dat heb je heel juist 😉
Het is voor Vodafone niet van belang wie jou heeft gebeld, wel wie je belt. In je mobiel kan je terug zien wie je gebeld heeft en welk nummer je hebt gemist, mits je een nummer niet hebt geblokkeerd in je telefoon of direct naar je voicemail over laat gaan. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic