Adejoesoef0212

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Simkaart werkt niet nadat nummerportering is verwerkt

Hallo,

 

Ik ben sinds vanmiddag overgegaan van mijn vorige provider naar Vodafone. Nu zit ik mee dat ik mijn sim kaart niet aan de praat krijg wat ik er ook aan doet. Kreeg daarvoor nog een SMS bericht met de melding van dat wanneer de SIM is overgezet dat ik gelijk kan gebruiken. Helaas niks is minder waard.

 

Wie kan mij daarbij helpen?

 

Groet

AdeJoesoef

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Adejoesoef0212
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

@Energieboy en @Cecilia het is inmiddels opgelost. Lag niet aan de betaling maar puur op het feit dat mijn SIM kaart nummer is niet goed is overgenomen ter registratie.

 

Fijne dag allemaal en bedankt voor de reacties.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Adejoesoef0212 

Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je moet natuurlijk niet tegen een simkaart gaan praten, die zegt niets terug 🫣😉. Het kan soms een hele dag duren voor je overgaat. Heb je je toestel al eens uitgezet, en weer aan? Of is het inmiddels al verholpen? 

Mocht het nog niet verholpen zijn, laat het hier dan nog even weten en dan kijkt een Vodafone medewerker met je mee. Zet dan nog wel even je privé gegevens bij je profielinstellingen, dan kunnen ze gelijk kijken. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Adejoesoef0212, welkom hier!

Wat vervelend dat je niet bereikbaar bent nadat je het SMS bericht hebt gekregen dat jouw nummer is geporteerd. Als ik de portering controleer dan is deze uitgevoerd en is jouw nummer gekoppeld aan een Red Together Extra abonnement. De simkaart hiervan staat actief. Wat mij wel opvalt is dat de laatste incasso onverhoopt niet is gelukt. Ik vermoed dan ook dat de oorzaak hiermee te maken heeft. Mocht je nog steeds problemen ervaren dan wil ik je aanraden om hierover even contact op te nemen met onze klantenservice via de chat of 0800-0094. 

Adejoesoef0212
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hoi @Cecilia,

 

Mijn andere aansluiting is wel gewoon actief. Als dat zo is wat jij schreef dan zou mijn andere aansluiting toch ook niet werken

Adejoesoef0212
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hallo @Energieboy 

 

Ik heb de toestel inmiddels meerdere keren herstart gegeven. Zelfs ook een poos uitgeschakeld staan, de SIM op de andere poort gezet. Helaas mocht niks baten tot nu

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Wat bedoel je met; andere aansluiting wel gewoon actief?
Dat je oude simkaart, van je andere provider, nog wel werkt? Want dan zit je nog op het oude netwerk, bij je oude provider. Dan zou je bij hun eens moeten informeren wat er aan de hand is en waarom het nog niet goed is overgezet.

Of bedoel je met andere aansluiting het andere Red Together abonnement, dan wel gewoon actief is? Bat betreft betalingen, deze abonnementen staan los van elkaar. Goed, ze gebruiken de zelfde data, maar de abonnementen staan los van elkaar. Als het is wat Cecilia zegt, dan kan het dus goed zijn dat het daarom niet werkt. Wie weet ligt het toch daaraan.

Wat Cecilia ook al schreef: Mocht je nog steeds problemen ervaren dan wil ik je aanraden om hierover even contact op te nemen met onze klantenservice via de chat of 0800-0094. Deze mensen kunnen direct in het systeem kijken en je advies geven wat je moet doen. Misschien is het wel alleen de betaling en ben je er zo mee klaar en kan je het weer gebruiken 🙂

Adejoesoef0212
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

@Energieboy ik bedoel inderdaad de andere aansluiting van de Red Together abonnement. Maar de betaling is inmiddels gedaan, er zou nu niks meer open moet staan, behalve van Mei dan

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Het ligt eraan hoe je de betaling hebt gedaan. Je zal nog even moeten wachten tot het werkt. 

Meer info over betalingen:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/hulp-bij-je-rekening

Adejoesoef0212
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

@Energieboy en @Cecilia het is inmiddels opgelost. Lag niet aan de betaling maar puur op het feit dat mijn SIM kaart nummer is niet goed is overgenomen ter registratie.

 

Fijne dag allemaal en bedankt voor de reacties.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Wat goed zeg, bedankt voor de terugkoppeling.
Veel plezier, zullen we dan maar zeggen. En als je nog vragen hebt, je weet ons te vinden 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic