1
Vraag
2
Reacties
Koenen.kevin

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Is het nummer 0302061149 afkomstig van Vodafone?

Ik word de afgelopen dagen soms meermaals gebeld door dit nummer: +31 30 206 11 49 1 keer opgenomen en er wordt gezegd dat ze van Vodafone zijn maar toch vertrouw ik t niet 100 punten weet iemand meer?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes

Het telefoonnummer 0302061149 is inderdaad van Vodafone afkomstig. Als je belt naar dit nummer dan krijg je ook te horen 'Welkom bij Vodafone'. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes

Het telefoonnummer 0302061149 is inderdaad van Vodafone afkomstig. Als je belt naar dit nummer dan krijg je ook te horen 'Welkom bij Vodafone'. 

NathanVeenstra

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Bijzonder, ik werd net namelijk gebeld door dit nummer en toen ik opnam, werd er opgehangen. Dat geeft weinig vertrouwen ...

Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes

Waarschijnlijk is dit de verkoopafdeling (of een callcenter) die je belt en als het te lang duurt met opnemen dan hangen ze al weer op. Ja, ze moeten geld verdienen en dan blijf je niet wachten tot iemand opneemt 😂😉🤣. Mijn advies, kies zelf een moment dat je een nieuw abonnement wilt afsluiten, straks is er weer blackfriday en wie weet kan je dan ook een leuk abonnement aanschaffen. Neem nooit te vroeg een nieuw abonnement want als je deze eenmaal hebt afgesloten kan je niet meer terug (120 dagen voor einde contract opnieuw abonnement afsluiten is leuk maar in 120 dagen kan er altijd weer iets anders langs komen, of niet, dat blijft altijd een gok).

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic