1
Vraag
2
Reacties
Exu0201

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Internet erg traag na aanvullen 1gb vodaone unlimted

Ik heb een probleem dat mijn internet erg traag is na het aanvullen van de 1gb met vodafone unlimited, nou had ik gelezen dat dit al is aangekaart, wanneer zal dit opgelost zijn? Het is namelijk best irritant om mijn telefoon hele tijd te moeten restarten. bedankt

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik kan me voorstellen dat dit vervelend is. Zeker als je gewoon data wilt gebruiken.
Het is nog niet aangepast. Ik heb geen inzicht wanneer dit zal gebeuren. Het beste kun je zodra je de 1GB wilt aanzetten, de Wifi hiervoor gebruiken @Exu0201.

Ook kunnen wij dit voor je regelen. Je kunt ons hiervoor contacteren via hier of via de chat.
Houdt er rekening mee dat we via hier niet 24/7 aanwezig zijn. Dit is via de chat wel het geval.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik kan me voorstellen dat dit vervelend is. Zeker als je gewoon data wilt gebruiken.
Het is nog niet aangepast. Ik heb geen inzicht wanneer dit zal gebeuren. Het beste kun je zodra je de 1GB wilt aanzetten, de Wifi hiervoor gebruiken @Exu0201.

Ook kunnen wij dit voor je regelen. Je kunt ons hiervoor contacteren via hier of via de chat.
Houdt er rekening mee dat we via hier niet 24/7 aanwezig zijn. Dit is via de chat wel het geval.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic