1
Vraag
2
Reacties
Ntphunglive.com

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet buiten bundel - vraag over activeren van blox

Hey,

 

kunnen jullie aantonen dat het in contract staat dat je als consument zelf moet aangeven de ‘blox’ te moeten activeren als je buiten je bundel teveel internet gebruikt? Is er recent wat veranderd? Kben in verleden (jaren terug) ook al klant geweest en die ‘blox’ word altijd  automatisch geactiveerd wanneer je een nieuw contract tekent. Ook kijken naar de concurrenten (kpn) communiceren ze duidelijk dat je internet alleen trager wordt (dus geen extra kosten) als je je internet bundel overschrijdt

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Ntphunglive.com
Een warm welkom hier op de Vodafone Community. 

Bij ons moet je de BloX Beperkt Internet inderdaad zelf activeren. Het activeren van deze BloX is gratis en eenmaal na activatie wordt de BloX Beperkt Internet automatisch verlengd. Je moet deze BloX dus ook zelf weer deactiveren als je sneller wilt internetten. Op deze pagina lees je alles over het activeren van deze BloX. 

In je bericht vraag je ook naar de spreekwoordelijke kleine lettertjes. Op deze pagina vind je onze Algemene Voorwaarden. Kies hierbij voor: Algemene Voorwaarden Consumenten en Zakelijk. Artikel 5 (pagina 16) gaat over de BloX Beperkt Internet. Artikel 5 (sub 4) beantwoord hierbij eigenlijk je vraag. Hier staat namelijk het volgende: 
Deze BloX is beschikbaar op alle Vodafone Start en Red abonnementen. Je moet deze wel zelf aanvragen of activeren, bijvoorbeeld via My Vodafone.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Ntphunglive.com
Een warm welkom hier op de Vodafone Community. 

Bij ons moet je de BloX Beperkt Internet inderdaad zelf activeren. Het activeren van deze BloX is gratis en eenmaal na activatie wordt de BloX Beperkt Internet automatisch verlengd. Je moet deze BloX dus ook zelf weer deactiveren als je sneller wilt internetten. Op deze pagina lees je alles over het activeren van deze BloX. 

In je bericht vraag je ook naar de spreekwoordelijke kleine lettertjes. Op deze pagina vind je onze Algemene Voorwaarden. Kies hierbij voor: Algemene Voorwaarden Consumenten en Zakelijk. Artikel 5 (pagina 16) gaat over de BloX Beperkt Internet. Artikel 5 (sub 4) beantwoord hierbij eigenlijk je vraag. Hier staat namelijk het volgende: 
Deze BloX is beschikbaar op alle Vodafone Start en Red abonnementen. Je moet deze wel zelf aanvragen of activeren, bijvoorbeeld via My Vodafone.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ik begrijp de topic plaatser wel. Het zou Vodafone sieren om deze BloX gewoon aan te zetten en het niet aan de klant over te laten. Als iemand van Vodafone je er niet op wijst dan weet je het niet en kan je in de problemen komen. Net zoals al je gegevens die Vodafone met derden mag delen of dat je gebeld mag worden voor aanbiedingen vanuit VodafoneZiggo. Deze informatie kan je terug vinden in je My Vodafone (ergens onder kopje privacy). Bv BloX buiten Europa staat wel standaard aan, en die gebruikt bijna niemand 😎😉

Wel grappig want de regering had deze week een debat over dat elke gezondheidszorg overal in zou moeten kunnen kijken. Nu zei iemand, dan maken we een Opt-OUT en als mensen het dan niet willen dan kunnen ze zich uitschrijven. Maar dit zou, wat ik niet weet, volgens de wet niet eens mogen. Je moet altijd een Opt-IN aanbieden en niet andersom. Maar goed, zo ver heb ik niet gestudeerd dus ik weet niet of dat ook zo is. Wil hiermee zeggen dat het netjes zou zijn dat Vodafone alles Opt-IN of alles Opt-OUT en niet het ene wel en het andere weer niet 😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic