Ik begrijp de topic plaatser wel. Het zou Vodafone sieren om deze BloX gewoon aan te zetten en het niet aan de klant over te laten. Als iemand van Vodafone je er niet op wijst dan weet je het niet en kan je in de problemen komen. Net zoals al je gegevens die Vodafone met derden mag delen of dat je gebeld mag worden voor aanbiedingen vanuit VodafoneZiggo. Deze informatie kan je terug vinden in je My Vodafone (ergens onder kopje privacy). Bv BloX buiten Europa staat wel standaard aan, en die gebruikt bijna niemand 😎😉
Wel grappig want de regering had deze week een debat over dat elke gezondheidszorg overal in zou moeten kunnen kijken. Nu zei iemand, dan maken we een Opt-OUT en als mensen het dan niet willen dan kunnen ze zich uitschrijven. Maar dit zou, wat ik niet weet, volgens de wet niet eens mogen. Je moet altijd een Opt-IN aanbieden en niet andersom. Maar goed, zo ver heb ik niet gestudeerd dus ik weet niet of dat ook zo is. Wil hiermee zeggen dat het netjes zou zijn dat Vodafone alles Opt-IN of alles Opt-OUT en niet het ene wel en het andere weer niet 😉