Ik had een uitgebreide reactie geschreven, dat concept is verdwenen. Ik had het niet gepost omdat het zó flame-y was dat ik echt geen zin had om dat te schrijven aan iemand die zijn werk aan het doen is. Lang verhaal kort:
> Het is gewoon mogelijk om de 1GB aan te sluiten via SMS.
Dit is niet waar. Ik snap echt niet de toegevoegde waarde van deze "nietes". Waarom zou ik hierover liegen?
> Wat werkt er niet en wat gebeurt er precies (inclusief foutmelding).
Ik heb dit al twee keer uitgeschreven en je hebt al een screenshot van de foutmelding. Ik heb laatst gemeld dat de situatie hetzelfde is. Wil je nog een derde onderzoek hierover starten dat weer wordt gesloten voordat het probleem is opgelost? Super.
> De 80% SMS wordt uitgestuurd zodra een datasessie is beeindigd.
Volgens jou komt de 80%-SMS niet binnen op het moment dat het verbruik op 80% zit, maar op een of ander later tijdstip en verbruikspercentage? Nee, dat is bij mij niet zo en het lijkt me ook geen nuttige 80%-melding. Het heeft geen zin dat ik uitleg hoe jullie infra (bij mij) werkt maar als iemand in jouw rol hierover onvolledige of onjuiste informatie krijgt lijkt het me heel moeilijk voor diegene support te geven.
Ik ga bellen met.....de contactpersoon van de Vf Business account waar dit nummer onder hangt om namens deze met het klachtenloket te gaan mailen. Na zoveel maanden van niet volgens voorwaarden geleverde diensten is het inmiddels wel de moeite om achter de compensatie aan te gaan.