@Roland of @Cecilia aardig, deze standaard reactie, maar de hoeveelheid mensen met exact hetzelfde probleem aangaande de inruildeal van Vodafone/Likewize is erg groot!!
Ook ik ben één van deze mensen.
Tot mijn schrik, zag ik ontzettend veel klachten van mensen die niet/nooit geld retour hebben ontvangen na het opsturen van hun toestel.
Daarnaast las ik ook veel klachten van mensen met exact dezelfde problemen als ik, zoals hieronder beschreven op de eigen Vodafone Community!!
Met de Vodafone afdeling en/of zusterbedrijf Likewize i.r.t. de inruildeal is geen enkele communicatie mogelijk:
Er wordt niet opgenomen op het telefoonnummer m.b.t. de inruildeal 0800-0227826. Heb ondertussen al 3x gebeld en 3x ruim een half uur in de wacht gestaan
Er wordt niet teruggebeld, wanneer je op het hiervoor genoemde nummer een voicemail bericht met terugbel verzoek achterlaat.
Er wordt door vfnl.support@likewize.com, tot 4 minuten geleden*, op geen enkele wijze gereageerd op toegestuurde e-mails.
Het enige dat ik krijg, m.b.t. de inruildeail, zijn mailtjes van noreply@mobilephonexchange.co.uk met hoge urgentie, dat mijn deal bijna afloopt en zij mijn toestel nog niet hebben ontvangen.
Dit terwijl ik, via email aan vfnl.support@likewize.com, zelfs alle informatie incl. link naar PostNL en de bevestiging van de bezorging van mijn toestel op 22 april jl. om 15.11 uur (incl. handtekening van ontvangst!) heb toegestuurd.
*4 minuten geleden, ontvang ik eindelijk een reactie van vfnl.support@likewize.com nl.:
"Bedankt voor u e-mail.
Ons excuses voor het ongemak,
We hebben een team dat alle inspecties afhandelt. We wachten momenteel op hen om ons een update over uw apparaat te geven. We raden aan om te wachten, aangezien ze een hoge hoeveelheid apparaten ontvangen in het magazijn. Het kan langer duren dan de aanvankelijke termijn voor hen om ons een update te geven.
Maar ik heb uw verzoek doorgestuurd naar ons hoofdkantoor voor een update. We zouden zo snel mogelijk van hen moeten horen.
Indien u nog meer vragen heeft, aarzel niet ons te contacteren.
Met vriendelijke groet,
Chris
Likewize Trade in support"
Ik zal er maar weer een reactie aan wagen, zodat ik in die hoge hoeveelheid apparaten niet wordt ondergesneeuwd.