1
Vraag
2
Reageer en help mee
Kruit

Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Inruildeals

13 april heb ik mijn telefoon opgestuurd inclusief promocode voor 200,- inruildeal. 

Deze is aangetekend opgestuurd naar daelderweg 21

6361HK Nuth

14 april is deze bezorgd en aangenomen.

Ik krijg vanochtend een mail dat ze mijn telefoon nog niet hebben ontvangen, en dat deze nu snel moet worden opgestuurd.....

Ok, das best raar.. 

Mail wordt niet op geantwoord,  en na 3x meer als een half uur in de wacht te hebben gestaan ben ik er een lichtelijk klaar mee!

Enig idee wat ik nog kan doen om te checken waar mijn telefoon is gebleven, of misschien inmiddels in behandeling is genomen?

Likewize zelf bereiken is niet re doen!

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 12631Posts
  • 3630Oplossingen
  • 3321Likes

Hi @Kruit 
Oh jee, ik zou haast zeggen, de volgende met de actie van Vodafone en LikeWise. Erg vervelend dat je hierover een klacht hebt en dat er niemand te bereiken is om iets aan te vragen. Als je bewijs hebt dat deze is bezorgd en aangenomen is, zorg dan dat je dit bewijs goed bewaard want deze is belangrijk!

Het is op dit moment heel erg druk bij LikeWise en dat is natuurlijk heel vervelend. Je hebt hier je klacht geplaatst en dat is goed want dan kan iemand van Vodafone met je mee kijken. Ze kunnen niet heel veel maar misschien wel voor je navragen wat er nu aan de hand is. Tot die tijd, wacht nog heel even en bewaar je bezorg bewijs want dat heb je echt nodig als LikeWise laat weten dat ze je toestel niet heeft. 

Het mag natuurlijk geen excuus hebben, maar de actie verloopt zo goed, ze hebben het er best wel druk. Zelf verwacht ik wel dat het goed komt. Wacht hier nog even en dan is er waarschijnlijk wel iemand van Vodafone die met je mee kan kijken wat er nu aan de hand is. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 12631Posts
  • 3630Oplossingen
  • 3321Likes

En om nog even aandacht te vragen, is dit iets wat je zou kunnen oppakken @Roland of @Cecilia (sorry voor het vragen, maar wie weet kunnen jullie @Kruit verder helpen?)

Kruit
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Dank voor je reactie. 

Heb het bewijs van postnl en een screenshot met de bezorgdatum en hoe laat aangenomen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3759Posts
  • 1155Oplossingen
  • 1231Likes

Hi @Kruit, goedemorgen.

De recycleweken zijn een groot succes. Leuk dat jij ook gebruik maakt van deze actie. Je hebt het pakket naar een correct adres verzonden en ik begrijp uit je bericht dat de Track en Trace ook aangeeft dat het pakket is aangekomen. Vanwege deze actie is het volume wat LikeWize ontvangt vele malen groter dan gebruikelijk. Hierdoor kan het ruim 14 werkdagen duren voordat het toestel is verwerkt. Je ontvangt dan een e-mail waarna de uitbetaling spoedig volgt.

Je hebt nu een automatisch bericht ontvangen dat het toestel nog niet is ontvangen. Dit kan gebeuren omdat LikeWize het toestel nog niet heeft verwerkt/geïnspecteerd. Op dit moment is de periode van 14 werkdagen nog niet verstreken, aangezien we ook een aantal feestdagen hebben gehad. Ik ga er vanuit dat je in de loop van volgende week bericht krijgt van LikeWize omtrent de verwerking van je toestel. 

Wil je meer informatie? Dan het advies om contact op te nemen met LikeWize.  Je kan hen benaderen per e-mail (Inruildeals) of telefonisch 0800-022 78 26 (Maandag t/m vrijdag 09:00-17:30) 

Audrey-76

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Roland of @Cecilia aardig, deze standaard reactie, maar de hoeveelheid mensen met exact hetzelfde probleem aangaande de inruildeal van Vodafone/Likewize is erg groot!!

Ook ik ben één van deze mensen.

Tot mijn schrik, zag ik ontzettend veel klachten van mensen die niet/nooit geld retour hebben ontvangen na het opsturen van hun toestel.
Daarnaast las ik ook veel klachten van mensen met exact dezelfde problemen als ik, zoals hieronder beschreven op de eigen Vodafone Community!!

Met de Vodafone afdeling en/of zusterbedrijf Likewize i.r.t. de inruildeal is geen enkele communicatie mogelijk:
  • Er wordt niet opgenomen op het telefoonnummer m.b.t. de inruildeal 0800-0227826. Heb ondertussen al 3x gebeld en 3x ruim een half uur in de wacht gestaan
  • Er wordt niet teruggebeld, wanneer je op het hiervoor genoemde nummer een voicemail bericht met terugbel verzoek achterlaat.
  • Er wordt door vfnl.support@likewize.com, tot 4 minuten geleden*, op geen enkele wijze gereageerd op toegestuurde e-mails.
Het enige dat ik krijg, m.b.t. de inruildeail, zijn mailtjes van noreply@mobilephonexchange.co.uk met hoge urgentie, dat mijn deal bijna afloopt en zij mijn toestel nog niet hebben ontvangen.
Dit terwijl ik, via email aan vfnl.support@likewize.com, zelfs alle informatie incl. link naar PostNL en de bevestiging van de bezorging van mijn toestel op 22 april jl. om 15.11 uur (incl. handtekening van ontvangst!) heb toegestuurd.

*4 minuten geleden, ontvang ik eindelijk een reactie van vfnl.support@likewize.com nl.:
"Bedankt voor u e-mail.
Ons excuses voor het ongemak,
We hebben een team dat alle inspecties afhandelt. We wachten momenteel op hen om ons een update over uw apparaat te geven. We raden aan om te wachten, aangezien ze een hoge hoeveelheid apparaten ontvangen in het magazijn. Het kan langer duren dan de aanvankelijke termijn voor hen om ons een update te geven.
Maar ik heb uw verzoek doorgestuurd naar ons hoofdkantoor voor een update. We zouden zo snel mogelijk van hen moeten horen.
Indien u nog meer vragen heeft, aarzel niet ons te contacteren.
Met vriendelijke groet,
Chris
Likewize Trade in support"

Ik zal er maar weer een reactie aan wagen, zodat ik in die hoge hoeveelheid apparaten niet wordt ondergesneeuwd.
Ramon243

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ook ik helemaal gefrustreerd door deze actie van Vodafone en dus samen met Likewize!!

Ik kan mijn oude telefoon niet eens aanmelden: krijg de melding dat er een probleem is met de server aan de kant van Likewize: probeer het al 5dagen.

LizzyBadeend

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ook hier problemen. 2 toestellen zijn uiteindelijk afgehandeld. Maar toestel nummer 3 nog niet. De 14 dagen zijn wel al voorbij. Telefonisch zijn ze niet te bereiken, het bandje in gebrekkig Nederlands is wel echt verschrikkelijk trouwens. Op de mail of contactformulier komt geen reactie. Dat het druk is okee, maar dat vodafone je dan mailtjes stuurt dat je snel moet zijn je toestel op te sturen welke al 2 weken in het bezit is van likewise helpen niet echt bij het vertrouwen dat het goed komt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic