@Cecilia
Goedemiddag,
Ik kan helaas niet meer verder reageren op de vraag van gebruiker Bobsiegel die onlangs is beantwoord en opgelost dus vandaar open ik een nieuwe vraag.
Zojuist bij de Primera voor de inruildeals mijn oude device opgestuurd met behulp van het label wat is gegenereerd, medewerker van Primera gaf aan dat deze postcode onjuist is en heeft deze zelf handmatig aangepast naar: 6361 HK NUTH in plaats van 6360 XV NUTH, dit is ook weer een andere postcode dan een andere reageerder onder de vraag van gebruiker Bobsiegel schreef, namelijk 6360 AA.
Ik hoop dat mijn pakketje ook aankomt...? Erg vreemd dat dit niet wordt aangepast door jullie en/of partner. Mijn track en trace nummer is 3SKAAG010576585
Dan nog een opmerking/vraag:
Jullie adverteren met grote letters en borden buiten de fysieke Vodafone-winkels dat er 200 EUR cashback en een gratis hoesje aangeboden wordt bij een nieuwe telefoon met red unlimited.
Ik heb het sms'je op mijn gratis telefoonhoesje op te halen ontvangen maar kan bij de winkels in Bergen op Zoom, Dordrecht en Breda géén van alle het hoesje in ontvangst nemen!! Zonde van mijn tijd. Volgens de medewerkers van de winkels hebben ze beperkte voorraad en is de actie zolang de voorraad sterkt.
Ik vraag me af of er uberhaupt al wel hoesjes beschikbaar zijn voor de nieuwe iphone 16e die ik bij jullie heb besteld..
Overigens ook erg slecht en onvriendelijk telefonisch geholpen nadat ik mijn ongenoegen heb geuit via de telefoon.. ik moest maar 'wachten' op een nieuwe sms-je dat er weer voorraad zou zijn... nou ik weet nu al zeker dat ik nooit meer een sms-je ga ontvangen..
Hoor graag van jullie.