1
Vraag
2
Reageer en help mee
jpvanbelkom

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Inruildeals- postcode Likewize klopt niet en gratis hoesje onmogelijk

@Cecilia 

Goedemiddag,

Ik kan helaas niet meer verder reageren op de vraag van gebruiker Bobsiegel die onlangs is beantwoord en opgelost dus vandaar open ik een nieuwe vraag.

Zojuist bij de Primera voor de inruildeals mijn oude device opgestuurd met behulp van het label wat is gegenereerd, medewerker van Primera gaf aan dat deze postcode onjuist is en heeft deze zelf handmatig aangepast naar: 6361 HK NUTH in plaats van 6360 XV NUTH, dit is ook weer een andere postcode dan een andere reageerder onder de vraag van gebruiker Bobsiegel schreef, namelijk 6360 AA. 

Ik hoop dat mijn pakketje ook aankomt...? Erg vreemd dat dit niet wordt aangepast door jullie en/of partner. Mijn track en trace nummer is 3SKAAG010576585

Dan nog een opmerking/vraag:

Jullie adverteren met grote letters en borden buiten de fysieke Vodafone-winkels dat er 200 EUR cashback en een gratis hoesje aangeboden wordt bij een nieuwe telefoon met red unlimited.

Ik heb het sms'je op mijn gratis telefoonhoesje op te halen ontvangen maar kan bij de winkels in Bergen op Zoom, Dordrecht en Breda géén van alle het hoesje in ontvangst nemen!! Zonde van mijn tijd. Volgens de medewerkers van de winkels hebben ze beperkte voorraad en is de actie zolang de voorraad sterkt.

Ik vraag me af of er uberhaupt al wel hoesjes beschikbaar zijn voor de nieuwe iphone 16e die ik bij jullie heb besteld.. 

Overigens ook erg slecht en onvriendelijk telefonisch geholpen nadat ik mijn ongenoegen heb geuit via de telefoon.. ik moest maar 'wachten' op een nieuwe sms-je dat er weer voorraad zou zijn... nou ik weet nu al zeker dat ik nooit meer een sms-je ga ontvangen..

Hoor graag van jullie.

21 Reacties 21
Energieboy
Expert
Expert
  • 12631Posts
  • 3631Oplossingen
  • 3322Likes

Hoi @jpvanbelkom 
Wat vervelend allemaal, dat met LikeWize gaat niet helemaal lekker, als ik dat zo van iedereen lees. Cecilia is momenteel niet aanwezig en ik verwacht haar eigenlijk pas weer na het weekend. Daarom ook dat ik even reageer, ook al kan ik niets voor je doen, maar dan weet je als het wat langer duurt voor je antwoord krijgt. Zou vervelend zijn als je denkt dat niemand meer wil reageren 😉

Dat over het hoesje kunnen we snel zijn, daar staat op de website zeker dat deze gratis is zolang de voorraad strekt**. Nu weet ik niet hoe ze dit bekijken en wat ze dan met voorraad bedoelen. Even een gedachten: Vodafone zegt: we geven 100 hoesjes weg en maakt niet uit welke, zodra de klant z'n aanvraag doet, ontvangt hij/zij dat hoesje en maakt niet uit welk merk. Maar het kan ook zijn dat Vodafone 10 hoesjes voor iPhone 16 heeft, 10 voor Samsung enz. Deze informatie kan ik op de website niet vinden en kan ik, naar mij uit als "oud" klant, dan ook geen duidelijk antwoord geven. Alleen dan dat het is zolang de voorraad strekt. 

En dan het verhaal LikeWize, dat is gewoon een drama. Tenminste, als ik het allemaal zo zie met vragen hier op de community. Ik weet niet beter dan onderstaande adres informatie is goed, ook ontvangen van Vodafone. Op deze pagina van de inruildeals staat het volgende adres vermeld:
LIKEWIZE SERVICES/Vodafone Inruildeals,

Antwoordnummer 10234

6360 XV Nuth

Ook kun je tegen betaling het toestel versturen naar:
Daelderweg 21
6361 HK Nuth

Verstuur altijd met een verzekering, dat lijkt mij het beste om te doen en zorg altijd voor een Track & Trace nummer! Voor meer informatie dan ook het advies om contact op te nemen met LikeWize.  Je kan hen benaderen per e-mail (Inruildeals) of telefonisch 0800-022 78 26 (Maandag t/m vrijdag 09:00-17:30).

Ik hoop een beetje lees voer voor de komende dagen te hebben geplaatst 😊. Heb nog even geduld op iemand van Vodafone en na het weekend voor Cecilia. Fijn weekend alvast.

**: Bij aankoop van een nieuw toestel in combinatie met een nieuw Vodafone abonnement bij een van de Vodafone verkoopkanalen, krijg je tijdens de actieperiode een telefoonhoesje cadeau voor je nieuwe toestel. Deze promotie loopt van 1 april tot en met 27 april 2025 (aankoopdatum) en zolang de voorraad strekt. Klanten die hun nieuwe telefoon in een Vodafone en Ziggo winkel bestellen, ontvangen direct het telefoonhoesje, mits deze op voorraad is.

jpvanbelkom
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Bedankt voor je reactie, ik wacht het af!

Voor wat betreft het deel met die hoesjes.. prima. Maar ik zou zeggen haal die tekst dan weg op de hoofdpagina...beetje misleidend vind ik. 

djkelder

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Goedenavond,

Helaas hier hetzelfde probleem. Telefoon verlengd en besteld in winkel met het idee om daar fysiek in te ruilen zodra hij binnen is.

Vervolgens krijg ik een sms waarin staat dat de telefoon pas over 5 weken geleverd wordt ipv 2 dagen zoals in de winkel was aangegeven.

Had geen mogelijkheid meer tijdig naar de winkel te gaan zonder risico te hebben dat de inruilactie niet meer geld. Daarom telefonisch laten annuleren, online besteld, andere dag binnen.

Vervolgens alle mogelijke aanvraagformulieren en contact formulieren ingevuld. 0 reactie en iedereen verwijst naar elkaar.

Toch naar Vodafone winkel gegaan en die delen mee dat de telefoon niet fysiek ingeruild kan worden wanneer de bestelling online is gedaan. Terwijl niemand dat heeft gezegd van tevoren… ook het levertijd sms’je klopte niet; de telefoon was zelfs gewoon binnen gekomen. 

Nu dus volledig klem. Kan de promo deal niet activeren, niemand wil helpen en likewize reageert nergens op.

Ik zou dan ook graag van iemand bij Vodafone de bevestiging en zekerheid krijgen dat de 200 euro extra inruil nog wordt geregeld, ondanks dat de datum bijna is verlopen.

Alvast bedankt. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 12631Posts
  • 3631Oplossingen
  • 3322Likes

Hoi @djkelder 
Een zekerheid geven dat je het geld krijgt, dit kan een Vodafone medewerker niet. Dat het allemaal stroef verloopt, ben ik volledig met jullie eens. En dat het gek is dat je dan in de winkel niet kan inleveren, want het staat wel online. 

Hoe verstuur ik mijn telefoon:
Daar staat een heel verhaal en dan staat er: Je kan het toestel ook altijd inleveren in de winkel. Dan sturen wij 'm voor je op. Je hoeft het formulier op deze website dan niet in te vullen.

Kan ik mijn toestel ook in een winkel inleveren:
Het is mogelijk om jouw toestel, wanneer deze niet in gebruik is, direct in te leveren in de winkel. De medewerker berekent de waarde en keert en deze direct aan je uit. Let op: Je kan alleen van deze optie gebruik maken als je een back-up hebt gemaakt en het toestel direcht achter kunt laten. Mocht je het toestel op een later moment willen inleveren of opsturen, dan wordt de waarde opnieuw bepaald.

Het gaat dan even over het laatste stukje. Je kan hem altijd later inleveren, dan gaan ze alleen op dat moment de waarde berekenen. Er staat alleen niet bij of je dan op dat moment het toestel moet komen of dat je gewoon het toestel kan inleveren en je geld krijgen. Hoe dan ook, het blijft vreemd want hier op de community lees ik alleen vanuit de mensen van Vodafone dat het niet mogelijk is om in te leveren als je hem online hebt gekocht en dat je niet kan opsturen als je hem in de winkel koopt. Schiet mij maar lek, maar hier begrijp ik ook niets van. 

Ik hoop echt dat ze bij een volgende actie goede afspraken maken met LikeWize en dat het gewoon op alle manieren mogelijk is om je toestel in te leveren. Uiteraard zal Vodafone hier een heel plausibel antwoord op kunnen geven, ik ben benieuwd 🤨.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3759Posts
  • 1155Oplossingen
  • 1231Likes

Hi @jpvanbelkom 

Wat leuk dat je ook gebruik hebt gemaakt van de recycleweken. Je hebt het pakket naar een correct LikeWize adres verzonden, namelijk Daelderweg 21, 6361HK NUTH. Vanwege de actie is het volume wat LikeWize ontvangt vele malen groter dan gebruikelijk is. Houd er rekening mee dat het 14 werkdagen kan duren na ontvangst voordat het toestel is verwerkt. Zodra het toestel is verwerkt ontvang je vanuit LikeWize een e-mail hierover en volgt de uitbetaling. 

Wat betreft het hoesje zie ik een melding in het systeem dat je deze op 27 april in ontvangst hebt kunnen nemen in de VodafoneZiggo winkel Bergen op Zoom. 

Hi @djkelder 
Ik zie inderdaad dat je de bestelling van 19-4 hebt geannuleerd en er op 22-04 een nieuwe bestelling online is gedaan. Deze bestelling is succesvol afgerond. De actie geldt voor nieuwe toestellen gekocht van 1 april tot en met 27 april 2025 (aankoopdatum). Je kunt een unieke actiecode t/m uiterlijk 11 mei 2025 aanvragen. Actiecodes zijn te gebruiken t/m uiterlijk 25 mei 2025, hierna vervallen deze. 

Het inleveren van je toestel in de winkel kan alleen op het moment dat de bestelling in de winkel is geplaatst. Het toestel wordt namelijk dan tijdens het plaatsen van de bestelling direct aangemeld. Bij een online bestelling kan de inruil alleen achteraf online worden verwerkt via de online portal.

Is het inmiddels gelukt om via de portal de aanvraag in te dienen om een promotiecode te genereren? Zo niet, waar loop je precies vast in dit proces? 

djkelder

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dag @Cecilia ,

Bedankt voor je reactie! Dat is mij inderdaad ook duidelijk geworden. Was echter jammer dat klantenservice en winkel dit niet van elkaar wisten 😉 

Prima om hem online te sturen natuurlijk, zolang het maar lukt! Waar ik nu tegen aan loop, is dat ik geen promo code ontvang. Ik heb het formulier al een aantal keer ingevuld en getracht contact op te nemen, maar helaas heb ik de code nog niet ontvangen en ook nog geen bevestiging dat ik hem tijdig ga ontvangen. Hopelijk kan jij een duwtje geven bij Likewize om te zien wat er mis gaat.

Alvast bedankt!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3759Posts
  • 1155Oplossingen
  • 1231Likes

Ah, de aanvraag is dus wel gelukt al maar het is nog wachten op de e-mail met daarin de promotiecode zodat je deze kan verzilveren en het toestel kan inruilen. Normaliter krijg je de e-mail vaak binnen 3 werkdagen, maar op het moment zijn er vanwege de promotie heel veel meer aanvragen. Hierdoor duurt het ontvangen van de promotiecode helaas wel iets langer. Toevallig heb ik er vandaag eentje gezien die de promotiecode na 9 dagen per e-mail kreeg. Houd de spam map ook in de gaten, want het wil wel eens voorkomen dat de e-mail daarin terecht komt. 

jpvanbelkom
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Beste @Cecilia 

Ik heb het pakket zoals je weet afgelopen vrijdag 25 april verstuurd. Nu krijg ik al een bericht (zie bijlage) dat mijn telefoon nog niet ontvangen is en indien zij niet vóór 9 mei mijn pakket ontvangen ik de inruildeal mis loop…

Je schreef dat het verwerken 14 dagen kan duren.. ik word nu wel een beetje zenuwachtig of het allemaal wel goed gaat komen….

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3759Posts
  • 1155Oplossingen
  • 1231Likes

Het komt goed @jpvanbelkom. Het bericht wat je hebt ontvangen is een automatisch bericht, omdat het toestel nog niet is verwerkt. Dit zien we vaker (ook bij andere acties) voorbij komen.  In het algemeen duurt het verwerken van het toestel 14 werkdagen. Vanwege deze actie is het momenteel drukker. In ieder geval zien ze bij het verwerken van je toestel op basis van de Track en Trace ook dat jij het pakket tijdig hebt verzonden. 

jpvanbelkom
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Goedemorgen,

Zojuist bijgaande mail ontvangen, toestel is ontvangen en behandeld dus dat is in ieder geval fijn 🙂 

Nu wordt er in deze (standaard) mail alleen niet gesproken over de EUR 200 extra inruilwaarde.. slechts over de waarde van het toestel zelf.. hoop dat die toch vermeerderd gaat worden met de EUR 200 inruilactie anders heeft het aangetekend verzenden van het pakketje mij meer gekost dan de opbrengst van het toestel.. 

Bedankt weer en alvast een fijn weekend

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3759Posts
  • 1155Oplossingen
  • 1231Likes

Hi @jpvanbelkom 

Hmm, dat is apart. De extra inruilwaarde zou wel vermeld moeten staan in de e-mail die je ontvangt nadat het toestel is verwerkt. De kans is aanwezig dat je de code wel hebt ingevuld, maar deze niet opgeslagen door op de knop te drukken. Wil je de promotiecode eens vermelden in je Persoonlijk Profiel? Dan ga ik mijn best doen om dit voor je uit te laten zoeken.

jpvanbelkom
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Bedankt voor je reactie @Cecilia 

Ik vrees dat ik deze inderdaad dan niet heb 'toegepast' maar had deze zeker weten wel ingevuld inderdaad.. dat is dan niet handig vanuit mijn kant maar dit zou ook wel beter aangegeven kunnen worden en/of een andere manier van invullen.. kan me niet anders voorstellen dat er honderden klanten zijn die hier de mist mee in gaan.

Ik heb de promocode toegevoegd bij mijn persoonlijk profiel onder 'persoonlijke opmerkingen'.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3759Posts
  • 1155Oplossingen
  • 1231Likes

Bedankt voor het toevoegen @jpvanbelkom. Ik laat het verder voor je uitzoeken. Zodra ik bericht heb, dan hoor jij weer van mij! Dit zal vermoedelijk in de loop van volgende week zijn i.v.m het weekend en bevrijdingdag (feestdag). 

djkelder

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ondertussen heb ik mijn code ontvangen, de inruildeal hiermee geactiveerd en mijn oude iPhone kunnen opsturen. In alle haast vergeten te checken of ik een Track & trace zou krijgen met het antwoordnummer, dus geen track & trace nu, dus ik hoop maar dat het goed gaat.

Ondertussen al wel een email gehad dat de iPhone nog niet is ontvangen en dat dit voor x datum moet gebeuren, maar van wat ik hier lees, is dit een automatische mail en registreren ze hem pas als ontvangen wanneer de inruil daadwerkelijk is verwerkt?

jpvanbelkom
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Goedemiddag @Cecilia 

Heb je mogelijk al nieuws? Alvast bedankt voor je reactie

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3759Posts
  • 1155Oplossingen
  • 1231Likes

Helaas nog niet @jpvanbelkom. Ik heb toevallig gisteren weer een ''slinger'' gegeven aan mijn interne verzoek met het verzoek om een update. Heb je de uitbetaling van LikeWize al ontvangen en bedroeg deze inderdaad maar € 7?

jpvanbelkom
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb de € 7 nog niet ontvangen @Cecilia 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3759Posts
  • 1155Oplossingen
  • 1231Likes

Inmiddels heb ik een uppdate ontvangen @jpvanbelkom. Ze geven inderdaad aan dat de promocode niet op de juiste wijze is toegevoegd. De promotiecode hebben ze nu alsnog toegevoegd op mijn verzoek, waardoor de uitbetaling met €200 verhoogd gaat worden. 

jpvanbelkom
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Goedemorgen @Cecilia ,

Ik heb de € 7 inruilwaarde ontvangen. De verhoging van € 200 zal ik dan nog separaat ontvangen denk ik? Ik heb ook geen bevestiging ontvangen dat deze verhoging van € 200 toch nog wordt toegekend. Maar misschien moet ik nog even wat meer geduld hebben 😀

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic