1
Vraag
2
Reageer en help mee
Lra104

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Inruildeal Likewize

Ik heb mijn oude telefoon opgestuurd op 5 april naar Likewize. 

Ik ben het verzendbewijs kwijt en heb op verschillende manier geprobeerd deze te achterhalen maar tevergeefs.

Nu wilde natuurlijk graag weten of mijn toestel goed is aangekomen maar Likewize wil op geen enkele manier helpen en geeft aan zonder track en trace niet te kunnen zien of het toestel bij hen is ja of nee. Ik snap dat het niet handig is dat ik deze ben verloren maar je zou verwachten dat het mogelijk moet zijn om aan te geven of mijn pakket is aangekomen. Als het al mogelijk is om telefonisch contact te krijgen kom je niet verder dan 'Sorry zonder track en trace kan ik niks voor je doen' en via de mail krijg ik op het bovenstaande verhaal een mail terug met 'bedankt voor uw bericht, wat is uw track en trace code?' Ik begin een beetje moedeloos te worden omdat ik nu al een week lang antwoord probeer te krijgen op de vraag of mijn pakket is aangekomen en ben bang dat de inruildeal verloopt.

Mijn ordernumme is 6697139. 

Kunt u mij verder helpen?

11 Reacties 11
Energieboy
Expert
Expert
  • 12631Posts
  • 3631Oplossingen
  • 3322Likes

Hoi @Lra104 
Erg vervelend natuurlijk maar op de website van PostNL staat hoe je eventueel toch weer aan een Track & Trace kan komen. Lees daarom deze pagina, misschien helpt dit je? En wie weet kan iemand van Vodafone je hier ook helpen. Heb nog even geduld 🙂

Lra104
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt voor je reactie en hulp! Helaas is de track & trace niet terug te halen omdat ik het label van Vodafone heb gebruikt met het antwoordnummer. PostNL en het postkantoor waar ik het pakket heb in geleverd hebben ookal gekeken wat ze voor me konden doen. Maar helaas kan ik niks zolang ik niet weet of het is aangekomen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3759Posts
  • 1155Oplossingen
  • 1231Likes

Hi @Lra104 

Logisch dat je graag wilt weten of je toestel in goede orde is ontvangen door LikeWize. Helemaal omdat je het verzendbewijs niet meer tot je beschikking hebt. 

De actie, Recyleweken, loopt tot 27 april. Actiecodes kunnen tot 11 mei worden aangevraagd en dienen voor 25 mei verzilverd te worden. 

Na ontvangst van het toestel kan het in het algemeen tot 14 werkdagen duren voordat het toestel is geinspecteerd en uitbetaling volgt. Door de actie met de 'Recycleweken' is het volume wat LikeWize ontvangt natuurlijk wel een aantal malen groter. De periode van 14 werkdagen is op dit moment nog niet verstreken. Je zou voor 28 april (rekeninghoudend met ook de tussenliggende feestdagen + weekenden) bericht van LikeWize moeten krijgen m.b.t. de verwerking van het toestel/uitbetaling. Op dit moment kan ik om deze reden dus ook nog geen verdere actie voor je ondernemen. 

Voor meer informatie dan ook het advies om contact op te nemen met LikeWize.  Je kan hen benaderen per e-mail (Inruildeals) of telefonisch 0800-022 78 26 (Maandag t/m vrijdag 09:00-17:30). Zij kunnen controleren of de zending is ontvangen. Helaas heb je het verzendbewijs of track en trace niet tot je beschikking wat dit lastiger maakt, maar wellicht dat zij de zending kunnen op laten zoeken op basis van aanvullende informatie zoals het registratienummer, type toestel (merk, versie, kleur + geheugen) en IMEI-nummer. 

Heb je 28 april nog geen bericht ontvangen? Stuur hier dan gerust een berichtje en zet bovengenoemde informatie in je Community profiel. Dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen. Hier heb ik alleen dan wel de aanvullende informatie voor nodig.

Lra104
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Heel erg bedankt voor uw reactie. Ik wacht nog even af en hopelijk krijg ik dan nog een bericht dat hij goed is aangekomen. Mocht ik niks meer horen laat ik het weten. Nogmaals bedankt!

Lra104
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hi, 

Helaas is het probleem niet opgelost. Ik heb enkel nog een mailtje ontvangen dat ze niks voor me doen en wachten tot de telefoon beoordeeld is. Maar ze geven geen informatie of het pakket is aangekomen.

Kunt u mij helpen?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3759Posts
  • 1155Oplossingen
  • 1231Likes

Wat vervelend dat je nog geen e-mail hebt gekregen vanuit LikeWize dat het toestel is verwerkt @Lra104 . Op basis van de periode van 14 werkdagen die dit in beslag kan nemen, had ik verwacht dat je deze week de e-mail zou ontvangen. Kun je de benodigde informatie (zoals vermeld in mijn vorige bericht) vermelden in je Community profiel? Dan ga ik kijken wat ik kan doen, maar ik kan helaas niets garanderen. 

Lra104
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Heel erg bedankt voor uw reactie.

Ik heb, hopelijk op de goede plek, de informatie toegevoegd. 

Nogmaals, heel erg bedankt voor uw hulp!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3759Posts
  • 1155Oplossingen
  • 1231Likes

Yes, je hebt alles op de juiste plek toegevoegd! Super @Lra104. Ik zet de informatie door en hoop spoedig iets te horen. Ik kan je alleen dus niets garanderen, maar zodra er nieuws is dan kom ik hier opnieuw in de lucht.

Voldersnelissen

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb ongeveer dit zelfde aan de hand bij likewize Ik heb zelf wel contact gehad met PostNL maar omdat likewize het verzendlabel heeft aangemaakt moeten zij een onderzoek starten. Heb het toestel 8 april opgestuurd en in tr&tr kan ik alleen zien dat het toestel onderweg is. Na een aantal mails naar Likewize kreeg ik gisteren een antwoord dat ze de gegevens hebben doorgestuurd naar hun support team en zodra ze een update hebben nemen ze contact met me op. Ik hoop dan ook dat alles goed komt maar ik heb wel mijn twijfels.

Vind het jammer dat dit zo moet gaan

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3759Posts
  • 1155Oplossingen
  • 1231Likes

Hi @Lra104 

Even een update vanaf deze kant. Ik heb bericht ontvangen dat LikeWize je toestel (nog) niet heeft ontvangen. Op basis van de informatie omtrent je toestel, referentienummer en IMEI-nummer hebben ze deze niet kunnen achterhalen. Via het gebruikte verzendlabel kunnen ze helaas verder ook niets achterhalen, dit kan alleen via een Track & Trace code. Deze wordt pas gegenereerd, zodra het toestel af wordt gegeven bij Post NL. Deze heb je helaas niet tot je beschikking, waardoor ik deze niet aan hen kon doorgeven. 

Gezien het naar het antwoordnummer is verstuurd, betreft het een zogeheten bulkzending. De levering hiervan kan wel eens wat langer duren. LikeWize gaf aan dat zij op basis van deze informatie ook niet meer kunnen doen. Het is hopen dat het toestel alsnog binnenkomt en verwerkt wordt. 

Vanwege deze situatie en voor (als in het ergste geval) het toestel niet binnenkomt bij LikeWize heb ik ook even geschakeld met mijn collega's van Vodafone Business, dit omdat je een zakelijke aansluiting afneemt. Via de Community hebben wij namelijk beperkte rechten/inzage op het gebied van zakelijk. Ook zij kunnen (in het ergste geval) weinig voor je betekenen, aangezien de Track&Trace kwijt is. Feitelijk is er dan ook geen bewijs dat het toestel daadwerkelijk is opgestuurd. Deze informatie is wel een vereiste voor het starten van een onderzoek (vermissing) en een (eventuele) vergoeding. 

Ik had je, vanzelfsprekend, liever ander nieuws gebracht maar helaas kan ik via de Community ook niet meer doen dan ik nu gedaan heb. Laten we hopen dat het toestel alsnog binnenkomt bij LikeWize en wordt verwerkt. 

Lra104
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hi, 

Dat is jammer. Hopelijk komt hij toch nog boven water.

Ik wil je wel echt heel erg bedanken voor je hulp. Heel fijn dat je zo je best voor me hebt gedaan! 

Ik heb nog even contact gehad met PostNL en die geven aan dat Likewize ook een onderzoek kan starten zonder track&trace, maar dat zij dat moeten doen omdat zij verantwoordelijk zouden zijn als je het label gebruikt met hun antwoordnummer. Dus ik ga nog even proberen of ik daar nog iets mee kan.

Nogmaals bedankt!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic