Ik heb mijn oude telefoon opgestuurd op 5 april naar Likewize.
Ik ben het verzendbewijs kwijt en heb op verschillende manier geprobeerd deze te achterhalen maar tevergeefs.
Nu wilde natuurlijk graag weten of mijn toestel goed is aangekomen maar Likewize wil op geen enkele manier helpen en geeft aan zonder track en trace niet te kunnen zien of het toestel bij hen is ja of nee. Ik snap dat het niet handig is dat ik deze ben verloren maar je zou verwachten dat het mogelijk moet zijn om aan te geven of mijn pakket is aangekomen. Als het al mogelijk is om telefonisch contact te krijgen kom je niet verder dan 'Sorry zonder track en trace kan ik niks voor je doen' en via de mail krijg ik op het bovenstaande verhaal een mail terug met 'bedankt voor uw bericht, wat is uw track en trace code?' Ik begin een beetje moedeloos te worden omdat ik nu al een week lang antwoord probeer te krijgen op de vraag of mijn pakket is aangekomen en ben bang dat de inruildeal verloopt.
Mijn ordernumme is 6697139.
Kunt u mij verder helpen?