1
Vraag
2
Reacties
MPO

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Inruilactie

Ik ben reeds zo’n jaar of 20 een trouwe en tevreden klant.
Via Ziggo mobiel uiteindelijk Vodafone klant geworden.
In april heb ik contact gehad met u met de vraag of de inruilactie met een bonus van € 200,- bij aankoop van een nieuwe mobiel ook voor bestaande klanten van toepassing was.
Het antwoord was ja en een vriendelijke medewerker stelde mij voor het contract open te breken en te verlengen voor 2 jaar.
Hier heb ik akkoord voor gegeven en een Iphone 16 128GB gekocht.
Vervolgens heb ik de procedure doorlopen met betrekking tot het inleveren van het oude toestel ( Iphone 13 128GB ). Toestel verzonden waarop ik een ontvangstbevestiging ontving per mail met de mededeling dat de telefoon voldeed aan mijn beschrijving en nog € 105,- waard is. Tevens de code ontvangen die moest worden ingevoerd om de bonus te ontvangen.
Tesamen met de bonus van € 200,- zou dit dus € 305,- moeten zijn.
Binnen vier dagen is er geld bijgeschreven op de rekening, echter slechts € 105,-.
Graag ontvang ik nog € 200,- van u.
Ik heb reeds een mail verzonden naar de instantie waarnaar u verwijst, maar die zwijgt in alle talen en ook telefonisch is deze niet te bereiken, ook niet na achterlaten telefoonnummer op hun voicemail.
Ik heb ook een chatbericht via uw app verzonden, waarin ik naar deze club wordt verwezen.

Ook word hierin gevraagd om geduld
Graag zie ik u uw verantwoordelijkheid nemen en aan te geven hoe ik alsnog € 200,- mag ontvangen. U hebt mij op deze actie gewezen en de nodige moeite gedaan om te voldoen aan de voorwaarden. U kunt zich niet achter de instantie verstoppen die u in de arm heeft genomen voor deze actie.
Zoals ik de mail begon, ik ben een lange termijn klant die tot nu toe tevreden is over de dienstverlening van Vodafone en ga er daarom van uit dat u dat graag in stand wenst te houden.

ik zie hier vaak de naam @Cecilia voorbij komen die oplossingsgericht denkt, zou zeer welkom zijn.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Roland
Community Moderator
Community Moderator
  • 95Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes

Hi @MPO, allereerst welkom op de Vodafone community 🙂

Fijn dat ik je even heb kunnen spreken hoewel de aanleiding iets minder was. Nu zijn we natuurlijk heel erg blij met jou als klant en is het jammer om te lezen dat bepaalde zaken zo stroef verlopen. 
Om die reden heb ik meteen voor je de € 200,- handmatig vergoed voor je. Hiervan zal nog een credit nota komen te staan onder je facturen in het MyVodafone account. 

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, voel je vrij deze te stellen. Ik hoop dat we het zo tot een goed einde hebben weten te brengen. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Roland
Community Moderator
Community Moderator
  • 95Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes

Hi @MPO, allereerst welkom op de Vodafone community 🙂

Fijn dat ik je even heb kunnen spreken hoewel de aanleiding iets minder was. Nu zijn we natuurlijk heel erg blij met jou als klant en is het jammer om te lezen dat bepaalde zaken zo stroef verlopen. 
Om die reden heb ik meteen voor je de € 200,- handmatig vergoed voor je. Hiervan zal nog een credit nota komen te staan onder je facturen in het MyVodafone account. 

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, voel je vrij deze te stellen. Ik hoop dat we het zo tot een goed einde hebben weten te brengen. 

MPO
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hier hebben we de top service weer zoals ik dienal die jaren gewend ben.

Dankjewel Roland, voor je snelle reactie en oplossing!!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic