Ik heb op 25/3 een nieuwe iPhone 16 pro via de telefoon bij Vodafone besteld. Die is keuring geleverd de volgende dag. Nadat ik alle gegevens overgezet heb van mijn oude iPhone, heb ik volgens de instructies de inruilactie gestart door eerst een actiecode aan te vragen en ontvangen. Daarna de inruilgegevens ingevuld en ingediend bij de website inruildeals. Toen ik de bevesiting ontvangen had, merkte ik dat de 200 Euro nergens vermeld was. In de bevestigingsmail van hen stond dat als ik vragen had dat ik binnen 24 uur het volgende moet doen:
Laat het ons dan binnen 24 uur weten door een mailtje te sturen naar vfnl.support@likewize.com. Vermeld hierbij je ordernummer: 6700808. Dan kunnen we je sneller helpen. Je kan ons ook bellen op telefoonnummer 0800-022 78 26.
Ik heb onmiddelijk een. email gestuurd naar hen, en ook geprobeerd te bellen. Na 1/2 uur wachten op de telefoon heb ik een voicemail bericht ingesproken (optie die zij geven) om teruggebeld te worden. Ik ben nooit teruggebeld.
Wel heb ik 4 of 5 email wisselingen met hen gehad, waarin ze zeggen o.a. dat ik de actiecode niet ingevuld had, dat het toevoegen van een actiecode niet kan nadat het ingediend is, dat ik een screen-capture moet maken van wat ik ingevuld had (nadat ik het dagen geleden ingevuld en opgestuurd had).
In het kort, zij weigeren om iets te doen. Ook heb ik bij Vodafone telefonisch een klacht ingediend, nadat ik alles wat hierboven staat verteld heb. Keuring een bevestiging dat ik een klacht had ingedien. Daarna een melding dat het afgehandeld en afgesloten was. Actie van jullie: dat ik inruitdeals moet bellen. Terwijl ik in mijn klacht gemeld had dat inruitdeals niets deed.
Daarna weer een klacht bij Vodafone ingediend, telefonisch. Geen bevestiging daarvan ontvangen.
En om het verhaal ernstiger te maken: Ik had mijn oude iPhone opgestuurd bij een KPN punt. Zij vertelde mij dat de postcode op de label (die ik van inruildeals ontvangen had) niet klopt. Op de label staat 6360XV Nuth. Maar de man bij PostNl zegt dat dat niet bestaat.
Ik wil graag van Vodafone de garantie ontvangen dat ik de 200Euro inruilbedrag ontvang, los van de chaos bij inruildeals.