Hi Steven,
Jij hebt volgens mij mijn Vodafone account al verwijderd he? Ik heb namelijk het volgende moeten doen:
1) Nieuw account aanmaken met ander email adres omdat ik mijn (oude) en tevens correcte email adres niet meer kon gebruiken ivm "al in gebruik"
2) PW reset: kon ik niet uitvoeren omdat email adres ongeldig was ivm niet meer aanwezig in database (maar wel blijkbaar in database van "in gebruik zijnde" adressen
3) Nieuw Vodafone account aangemaakt om op jouw bericht te reageren (zoals je ziet met een nieuwe username "2")
4) Hier naartoe gaan om jou uit te leggen dat je mij al lang naar een technische afdeling had moeten sturen! Ik vind het echt super amateuristisch hoe dit gaat en ben nog steeds niet geholpen. Jij geeft aan dat je die vragen moest stellen voor de technische dienst. maar ik had die allang beantwoord (als je even de moeite had genomen vorige berichten te lezen).
Daar bovenop komt nog eens dat wat jij aangeeft (resetten van accounts) geen oplossing gaat bieden. Dat kan ik je alvast vertellen 😉 Scheelt je weer een (uit)gelach van de technische dienst.
Het probleem is namelijk niet het account het probleem is dat ik uberhaupt niet in het account kom vanwege die "FORBIDDEN" melding. Ook dit had ik je al aangegeven middels printscreens.
Wellicht kun je nu het juiste doen en mij, 2 maanden later en heel veel geduld, even doorzetten naar iemand die er wel verstand van heeft en mijn probleem kan oplossen. Wellicht heeft het met Apple te maken en hun nieuwe beveiligingsprotecol. Ik zie namelijk dat veel meer mensen er last van hebben. Zoals eerder gezegd zelfs een simpele webshop heeft een accountspage die werkt. Het is daarom echt behoorlijk treurig dat een bedrijf zoals Vodafone/Ziggo dit niet goed voor elkaar heeft. Het begint mij langzaamaan wel steeds minder te verwonderen als ik zie wat voor reacties ik krijg van hun personeel 😉
Sorry dat ik zo uithaal maar ik hoop dat je mijn frustratie kunt begrijpen. Ik wil het hier verder ook niet meer met jou over hebben, graag iemand van de technische afdeling die mij wel verder kan helpen.
Gr