1
Vraag
2
Reacties
paulEhams

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inlog Vodafone en Ziggo door elkaar

Geachte,

 

Ik ben een nieuwe klant bij Ziggo. Ik wil inloggen in mijnziggo en blijkbaar moet ik dan mijn mijnvodafone ww invullen. Deze geeft aan dat ww niet klopt (wat wel degelijk klopt op mijnvodafone). Vervolgens kan ik nergens meer inloggen. Zelfs wijzigen ww lukt niet meer.. Hele vreemd dit en zie veel klachten hierover, wellicht tijd om dit even goed te regelen en anders beide accounts apart van elkaar te houden als het nog niet naar behoren werkt. 

Ik kan dus op dit moment niets meer in beide accounts... Zouden jullie eea voor me willen resetten en beide accounts gescheiden houden? Ik wil gewoon apart kunnen inloggen bij vodafone voor mn mobiele abbo en ziggo voor tv/internet (lijkt me logisch toch)

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel! Top, wat ik zie is dat op de gmail een oud My vodafone account staat (oud prepaid nummer en is nu verwijderd). Hierdoor krijg je dus ook telkens de mail met een wachtwoord reset vanuit Vodafone. 
Er is geen mijn Ziggo account. Hier zit dus de verwarring in en waarom dus telkens de foutmelding komt. Je probeert nu letterlijk 2 My Vodafone accounts samen te voegen wat voor een error zorgt. Doordat ik het oude My Vodafone account verwijderd heb, kun je hiermee een mijn Ziggo account aanmaken. 

Bekijk in context

13 Reacties 13
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @paulEhams 

Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is Lycke er wel, ze is werkzaam bij Vodafone en @Lycke kan je een privé bericht sturen via
hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je haar toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Ze is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als ze onderstaande gegevens heeft ontvangen!

In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Lycke toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan haar toezenden via deze link! Zodra ze dit heeft aangepast zal Lycke je berichten.

Meer informatie is ook te lezen op deze pagina. Let op, in het weekend zijn ze er vaak niet, heb dan even geduld, maandag helpen ze je graag verder! 

paulEhams
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi bedankt ik ga met haar contact opnemen. Tis wel een beetje omslachtig om dit via een forum te moeten regelen. Ik ben zeker geen digibeet en zelfs ik kom hier niet uit, puntje voor de techniek denk ik 😉 Thanks

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @paulEhams,
Dit klinkt niet heel goed! Dankjewel voor de priveberichten aan mijn collega. Hierin geef je aan dat het weer mis gaat met het koppelen van de accounts als je wilt inloggen. Ik raad aan om de accounts te ontkoppelen en daardoor niet meer opnieuw te koppelen. Hierdoor kun je beide blijven gebruiken. Ik wil je graag hiermee verder helpen. Kun je mij de volgende gegevens via een privebericht ter verificatie sturen:
- mobiel nummer
- geboortedatum
- laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
Zodra ik de gegevens binnen heb, zal ik de accounts loskoppelen waardoor het mijn Ziggo account verwijderd wordt. Daarna mag je een nieuw account aanmaken voor mijn Ziggo. 
Ik hoor graag van je! 

paulEhams
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Steven, 

 

Ja dat kan dus helaas niet!! Dat probeer ik al tijdje duidelijk te maken. Heb je de printscreens gezien?? Ik kan op geen enkele mogelijkheid inloggen bij Ziggo. Voor accounts te koppelen heb ik een apart Ziggo account aangemaakt op een apart email adres. Maar dan zegt de login pagina alsnog "oeps je probeert bij Vodafone in te loggen" danwel (zie printscreens) ik kom niet verder dan die error pagina

 

Ziggo pagina is voor mij onbereikbaar zowel via PC, Mac, Mobiel (zie printsscreens aan je collega). 

 

Ik begrijp niet waarom dit zo moeilijk is om goed te regelen, ben er al een maand mee bezig... Tis gewoon een account pagina haha, heb dit echt nog nooit meegemaakt en zie online veel mensen met klachten., Hebben jullie wel de zaken op orde?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

De screenshots heb ik gezien. Vandaar ook het loskoppelen van de accounts. Kun je voor mij eens de cookies verwijderen van je browser of een andere browser eens proberen @paulEhams
Ik heb even ook bij mijn collega's van Ziggo navraag gaan doen. Er zijn een aantal topics over dit probleem:
- Account pagina
Kun je laten weten of het gelukt is met de cookies of een andere browser? Krijg je daar ook de foutmelding? Welke browser heb je exact gebruikt? Welke versie van software draai je op je toestel? Mocht dit niet het geval zijn, dan wil ik dit laten onderzoeken. Welk e-mailadres gebruik je voor mijn Ziggo? Dit mag via een privebericht ivm de gegevens die zichtbaar zijn. 

paulEhams
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zoals aangegeven loskoppelen van de accounts helpt niet. Want Ziggo blijft een foutmelding geven waardoor ik dus NOOIT OP de ziggo account page komt 😉

 

Geen enkele andere browser werkt, dat heb ik ook al aangegeven.

 

Even voor de beeldvorming; ik heb al 2 maanden een nieuw abonnement en dit probleem speelt al meer dan 2 maanden. Vinden jullie het niet een beetje gek dat jullie een klant zolang laten wachten en niet met een oplossing komen voor jullie simpele account pagina... Zelfs bij de meest simpele webshop kan ik op mijn account pagina komen... Moet ik nu serieus gaan overwegen om mijn abonnement te cancelen vanwege deze onkunde?

Graag wordt ik opgebeld door jullie met de oplossing vh probleem zodat ik me niet meer hiermee bezig hjoef te houden. Jullie hebben alle info van me gekregen en tevens printscreens. Los het op aub 

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik kan me voorstellen dat je dit vervelend vind. Dat is het ook zeker! Ik stel de vragen niet voor niets. Omdat ik het door moet gaan zetten naar mijn collega's van de technische dienst, heb ik bepaalde antwoorden nodig zodat ik kan aangeven wat er allemaal gedaan is. Zodra het onderzoek is aangemaakt zal de technische dienst dit verder oppakken. Met welk e-mailadres heb je bij Ziggo een account aangemaakt? 

Enige wat ik nog kan proberen is zowel het account bij Vodafone en Ziggo te verwijderen. Mocht je dit willen dan hoor ik het graag. De screenshots die je doorstuurde zijn die alleen van de app of ook van de browser? 

Paulehams2

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Steven,

Jij hebt volgens mij mijn Vodafone account al verwijderd he? Ik heb namelijk het volgende moeten doen:

1) Nieuw account aanmaken met ander email adres omdat ik mijn (oude) en tevens correcte email adres niet meer kon gebruiken ivm "al in gebruik"

2) PW reset: kon ik niet uitvoeren omdat email adres ongeldig was ivm niet meer aanwezig in database (maar wel blijkbaar in database van "in gebruik zijnde" adressen

3) Nieuw Vodafone account aangemaakt om op jouw bericht te reageren (zoals je ziet met een nieuwe username "2")

4) Hier naartoe gaan om jou uit te leggen dat je mij al lang naar een technische afdeling had moeten sturen! Ik vind het echt super amateuristisch hoe dit gaat en ben nog steeds niet geholpen. Jij geeft aan dat je die vragen moest stellen voor de technische dienst. maar ik had die allang beantwoord (als je even de moeite had genomen vorige berichten te lezen).

 

Daar bovenop komt nog eens dat wat jij aangeeft (resetten van accounts) geen oplossing gaat bieden. Dat kan ik je alvast vertellen 😉 Scheelt je weer een (uit)gelach van de technische dienst. 

 

Het probleem is namelijk niet het account het probleem is dat ik uberhaupt niet in het account kom vanwege die "FORBIDDEN" melding. Ook dit had ik je al aangegeven middels printscreens. 

 

Wellicht kun je nu het juiste doen en mij, 2 maanden later en heel veel geduld, even doorzetten naar iemand die er wel verstand van heeft en mijn probleem kan oplossen. Wellicht heeft het met Apple te maken en hun nieuwe beveiligingsprotecol. Ik zie namelijk dat veel meer mensen er last van hebben. Zoals eerder gezegd zelfs een simpele webshop heeft een accountspage die werkt. Het is daarom echt behoorlijk treurig dat een bedrijf zoals Vodafone/Ziggo dit niet goed voor elkaar heeft. Het begint mij langzaamaan wel steeds minder te verwonderen als ik zie wat voor reacties ik krijg van hun personeel 😉

Sorry dat ik zo uithaal maar ik hoop dat je mijn frustratie kunt begrijpen. Ik wil het hier verder ook niet meer met jou over hebben, graag iemand van de technische afdeling die mij wel verder kan helpen. 

 

Gr

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik begrijp je frustratie zeker! Alleen geef je niet antwoord op al mijn vragen. Ik heb je gevraagd om gegevens. Deze heb ik niet ontvangen. Ik heb je gevraagd naar welke browsers je geprobeerd hebt. Daar krijg ik het antwoord alle op. Dat is niet mijn vraag. Nogmaals ik help je graag verder maar het helpt niet mee om je vinger naar mij te wijzen. Ook ik ben van mening dat het opgelost moet worden. Ik ben dan ook verder de systemen in gedoken maar zie dat er geen mijn ziggo account naar voren komt. Met welk e-mailadres heb je het mijn ziggo account aangemaakt @Paulehams2? Als ik zoek op je e-mailadres zie ik alleeen een My Vodafone account (nieuw) en zoek ik op klantnummer van Ziggo, dan komt er niks naar voren toe. 

Paulehams2

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone: ****** @*****.com

Ziggo: ****** gmail.com

 

browser: Safari, Chrome, Firefox (zowel Mac als Iphone)

Ziggo app: geeft zelfde melding bij ioggen (in app dus)

 

Vodafone is het probleem niet. Dat account doet het goed dus aub zo laten. Het is enkel Ziggo. (Ook even *******@gmail.com uit systeem halen die staat al “in gebruik” terwijl dat account door de perikelen niet meer te gebruiken is)

 

Hopelijk zo genoeg info

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel! Top, wat ik zie is dat op de gmail een oud My vodafone account staat (oud prepaid nummer en is nu verwijderd). Hierdoor krijg je dus ook telkens de mail met een wachtwoord reset vanuit Vodafone. 
Er is geen mijn Ziggo account. Hier zit dus de verwarring in en waarom dus telkens de foutmelding komt. Je probeert nu letterlijk 2 My Vodafone accounts samen te voegen wat voor een error zorgt. Doordat ik het oude My Vodafone account verwijderd heb, kun je hiermee een mijn Ziggo account aanmaken. 

Paulehams2

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ok top ik ga het vanmiddag proberen en laat je weten! Als het hiermee is opgelost dan neem ik alles terug 🙂 Maar toch ben ik bang dat het "voor" de login al op een of andere manier fout gaat want heb bijvoorbeeld ook geprobeerd met een totaal ander (tijdelijk)Ziggo account (*********** ). Maar dat lukte ook niet, kreeg zelfde melding op moment van inloggen. 

 

Maar goed we houden het positief ik ga het proberen en laat je weten! Thanks

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super, ik hoor het graag. Ook als het niet opgelost is! Want dan kan ik dit meenemen in het onderzoek. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic