1
Vraag
2
Reacties
Verlaan

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Incassodatum wijzigen

Goedemiddag,

 

Ik zou graag de incasso datum willen wijzigen naar de 28e ipv de 16e!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3612Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1187Likes

Bedankt voor jouw privéberichtje @Verlaan! Bij deze heb ik de aanpassing doorgevoerd. 

En zoals @Energieboy al aangaf: Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geïncasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geïncasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12287Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @Verlaan 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. De incassodatum kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen. 

Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 

Uiteraard staan Vodafone medewerkers van de klantenservice ook altijd voor je klaar om deze aanpassing voor je door te voeren. Dit gaat vaak iets sneller dan via de Community. Mocht je het via de klantenservice regelen, laat het hier dan even weten, dan kunnen ze deze topic/vraag sluiten. Bedankt!


Extra informatie:
Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3612Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1187Likes

Hi @Verlaan
Een warm welkom op de Vodafone Community!

Het is zeker mogelijk om de datum van afschrijving aan te passen naar de 28e van de maand. Ik zie dat @Energieboy je al heeft voorzien van alle informatie. Super! 

Mocht je nog geen contact hebben gehad met mijn collega's van de klantenservice om deze aanpassing door te voeren wil je mij dan een privéberichtje sturen met de benodigde informatie? Dan ga ik voor je aan de slag. 

Je kunt mij een privéberichtje sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren 🙂

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3612Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1187Likes

Bedankt voor jouw privéberichtje @Verlaan! Bij deze heb ik de aanpassing doorgevoerd. 

En zoals @Energieboy al aangaf: Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geïncasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geïncasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic